2004-01-21, 09:25
Medlem
pimpens avatar
Har fått den känslan att det är jävligt svårt att sätta på typ grekiska brudar i Grekland som ett exempel, (om man nu inte vill få på sig både hela hennes släkt o hela kvarteret..)

Någon som har lyckat sätta ngn snygg utlänsk brud o nu snackar jag inte om thailand utan Greece,turkiet på semestern eller ngt...har dock ej lyckats med detta?? kom igen gubbs shoot...
Citera
2004-01-21, 09:33
Medlem
Säkre Sammys avatar
Kanske borde testa i Aten eller Tessaloniki om du vill ha en grekisk brud. Tror att det är svårt i de klassiska turistorterna dock. Har ingen erfarenhet av detta dock...
Citera
2004-01-21, 12:08
Medlem
Mötte en ung spansk tjej på ett disco i Torrevieja i Spanien som var jävligt läcker. Efter att vi setts på samma ställe ett par kvällar så följde jag med henne hem (hon bodde i Madrid och var också i Torrevieja på semester). Hon hade en kanonkropp och var väldigt vild. Hon smekte med både händer och mun men jag fick absolut inte gå hela vägen så det ligger kanske en del i det du skriver.
Citera
2004-01-21, 15:38
Medlem
TomBombadills avatar
Inget så exotiskt som latinarer och deras likar, men jag har satt på en estnisk tjej i Estland. Lång, vacker och vild i sängen Hon stönade friskt! Hon hade klitoris nästan i fittan så hon fick orgasmer hela tiden. Kände mig som en riktig man!
Hon vann dock med 5-10. Men fem orgasmer är inte så pjåkigt.
Citera
2004-01-25, 01:56
Medlem
Horaces avatar
Det närmaste jag kommit är lite grovhångel med en tjej som jobbade i en affär i Algarve (Portugal). Jag dit varje dag i en veckas tid innan hon gick med på att träffa mig. Arbetsinsatsen stod alltså knappast i paritet med utfallet. Potugisiskor är för övrigt läckra, men jag rankar nog spanjorskor och framförallt grekinnor (mums!) högre på min sexighetsskala.
Citera
2004-01-25, 02:05
Medlem
alcatrazs avatar
Snackade med en svensk kille som hade jobbat nere på kos i 2 år,men han hade inte lyckats en enda gång att få omkull nån grekiska, och då han enligt egen utsago provat allt.Se men inte röra typ
Citera
2004-01-25, 02:08
Medlem
IdiAmins avatar
omväxling förnöjer.
Citera
2004-01-25, 11:40
Medlem
Säkre Sammys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alcatraz
Snackade med en svensk kille som hade jobbat nere på kos i 2 år,men han hade inte lyckats en enda gång att få omkull nån grekiska, och då han enligt egen utsago provat allt.Se men inte röra typ

Är han där i två år borde han lämpligen ha fått något. Kanske var fel på han?
Citera
2004-01-25, 21:43
Medlem
Jag är en spanska flicka fran Madrid och min pojke är svensk.. Han säger att jag är het! Men jag gjorde inte mycket motstånd.. Män kan ha spanska flockorna om de förtjänar! Jag tror att spanska flickorna kan göra manga goda grejer till män om familjen är borta! Men vi är aldrig ensam i Spanien!
Jag trodde at svenska pojkarna kunde vara kalla, men min pojke Jonas är inte.. Precis han kan ge mig allt jag fragar för och mer (och jag vill ge honom allting han pekar pa...!)
(Jag är ledsen: min svenska är inte bra än...)
Citera
2004-01-25, 21:58
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spanjorska
Jag är en spanska flicka fran Madrid och min pojke är svensk.. Han säger att jag är het! Men jag gjorde inte mycket motstånd.. Män kan ha spanska flockorna om de förtjänar! Jag tror att spanska flickorna kan göra manga goda grejer till män om familjen är borta! Men vi är aldrig ensam i Spanien!
Jag trodde at svenska pojkarna kunde vara kalla, men min pojke Jonas är inte.. Precis han kan ge mig allt jag fragar för och mer (och jag vill ge honom allting han pekar pa...!)
(Jag är ledsen: min svenska är inte bra än...)

Intressant hur din stavning kan vara så bra (bortsett från några å som blivit a och ett i som blev ett o)..

Jaja. Seriöst. Vad heter du på riktigt? Tim?
Citera
2004-01-25, 22:06
Medlem
Jag förstode inte mycket bra vad du skrev, men kanske tror du att jag är inte spanska? Hehe, titta: jag har inte "a" med "circle" i mitt dator..
But if you don't believe I'm Spanish, I can tell you something in Spanish (the language I have been speaking for 20 years now): ¡la verdad es que pensaba que los suecos eran fríos, pero mi niño puede derretir todo el hielo de Suecia!
Vet du vad? Kärlek kan göra mig lära allt i världen! Even Swedish!
Ps: Ah, och jag heter Blanca.
Citera
2004-01-25, 22:08
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spanjorska
Jag förstode inte mycket bra vad du skrev, men kanske tror du att jag är inte spanska? Hehe, titta: jag har inte "a" med "circle" i mitt dator..
But if you don't believe I'm Spanish, I can tell you something in Spanish (the language I have been speaking for 20 years now): ¡la verdad es que pensaba que los suecos eran fríos, pero mi niño puede derretir todo el hielo de Suecia!
Vet du vad? Kärlek kan göra mig lära allt i världen! Even Swedish!
Ps: Ah, och jag heter Blanca.

gick bra o skriva ä nu tydligen *******...

edit*
Skärpning H.E.L !
Du kan alltid använda ignorefunktionen om du blir irriterad.
//Kyle_Troy
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in