2009-11-09, 11:15
Medlem
spiddeers avatar
Någon som vet vart man kan få tag på infällda spotlight som jag har tänk fälla in i ett par skåp ovanför min tv?
Citera
2009-11-09, 11:29
Medlem
the_c00l_guys avatar
Åk till närmaste ikea med dina mått på papper och hör med personalen där, sätter min högra näsa på att du kommer finna det du söker.
Citera
2009-11-09, 20:36
Medlem
Kriminalarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spiddeer
Någon som vet vart man kan få tag på infällda spotlight som jag har tänk fälla in i ett par skåp ovanför min tv?

Infällda är ju hur lätt som helst att hitta, vilket byggvaruhus som helst har ~3 modeller.

Mycket värre med utanpåliggande, har letat halvt ihjäl mig efter en slinga att sätta under en tavellist. Hopplöst!
Citera
2009-11-13, 10:26
Medlem
hottentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spiddeer

Jag köpte mina på jula, satsa på led ljus då vanliga spottar blir sjukt varma och inget jag skulle vilja ha hemma.
Citera
2009-11-13, 11:16
Medlem
seriouss avatar
Jula, Clas Ohlson, Bauhaus, div ljusaffärer, Ikea har alla både utanpåliggande och inbyggda. Sen beror det ju på hur man vill att de ska se ut, tex hur mycket de ska byggas ut, vilken teknik som ska användas (LED, halogen) och hur de ser ut (krom, vit, runda, trekantiga etc). Titta även på ljuslister av LED när du är ute på nämnda affärer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in