2009-12-19, 00:42
Medlem
GFLs avatar
hett, jag är på

håller inte tillbaka ett öre
Citera
2009-12-19, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GFL
hett, jag är på

håller inte tillbaka ett öre

Nu är jag rädd i alla fall...
Citera
2009-12-19, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aquickone
Blod, nej för fan.
Hon har kollat en del på bilder ifrån paingate/whippedwoman och tänder på det typ.

Jag misstänker att flickan din överskattar sin smärttröskel lite, har man inte varit med om tuffare BDSM så är det lätt hänt. Börja som någon har sagt med kortare pisk, röda streck kan du ge henne med ett ridspö. Bullwhip rekommenderar jag definitivt inte, det är svårt att hantera även för den som är van och det kan gå riktigt illa.

Nej, men ta och ge henne en rejäl omgång smisk först, när hon tror att ni ska ha vanligt sex, och sedan kan du börja tänka på om hon ska piskas
Ser du att hon njuter av rejält smisk kommer du förmodligen att känna dig bättre till mods innan piskandet dessutom.
Citera
2009-12-19, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aquickone
Har ett litet problem. Tjejen säger att hon vill bli fjättrad i händer och fötter och piskad riktigt hårt med en lång läderpiska. Jag fixar inte att göra det.. Vi har pratat en del om det. Tänkte försöka fixa en snubbe som kan piska henne riktigt hårt, och så kan jag se på. Men det måste vara någon som verkligen vågar piska rejält. Vart ska man leta efter nån? tips tack
Tror mer att hon vill testa dig..
Citera
2010-01-10, 00:43
Medlem
Om du vill hitta någon annan att piska henne; var försiktig. Jag hänger på darkside.se och ser en hel del konstiga saker i den kulturen. Var säker på att det är någon du känner och litar på.
Citera
2010-01-10, 02:04
Medlem
th3vils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kazcynski
Jag hänger på darkside.se och ser en hel del konstiga saker i den kulturen.
Menar du saker som du tycker är konstiga eller menar du exempel på medlemmar som har råkat ut för en Dom/Top som inte har respekterat stoppord?
De borde du i så fall anmäla så inte andra medlemmar råkar ut för dem.
Citera
2010-01-10, 10:11
Medlem
Corrans avatar
De finns annorlunda personer överlag på Darkside.

Vanliga personer som gillar "konstiga" saker.

Och konstiga personer som gillar "konstiga" saker. Tänker mest på hur folk uppför/beter sig.

Då e man glad att man är kille på 185+ cm
Citera
2010-01-10, 12:33
Medlem
th3vils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corran

Och konstiga personer som gillar "konstiga" saker. Tänker mest på hur folk uppför/beter sig.

Exempel?

Alltså konstiga saker som relaterar tråden förmodar jag. Det enda jag kan komma på just nu är en tjej jag dejtade från DS som tidigare dejtat en kille en tid som efter att de lärt känna varandra bättre berättade att han ville döda henne.

Den snubben kanske man inte vill bjuda hem och låta piska sin tjej.
Citera
2010-01-10, 13:49
Medlem
GFLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av th3vil
Exempel?

Alltså konstiga saker som relaterar tråden förmodar jag. Det enda jag kan komma på just nu är en tjej jag dejtade från DS som tidigare dejtat en kille en tid som efter att de lärt känna varandra bättre berättade att han ville döda henne.

Den snubben kanske man inte vill bjuda hem och låta piska sin tjej.

Han skulle ju iaf inte hålla tillbaks
Citera
2010-01-13, 12:51
Medlem
paradoxalts avatar
Jag tror, som flera andra, att tjejen inte riktigt vet vad hon ger sig in på om hon vill bli "rejält piskad" av nån som inte håller tillbaks.

Om du vill se henne få pisk så ska det nog inte vara så svårt att hitta nån som kan ordna det. Men det är naivt att tro att hon skulle klara så hårda tag på en gång. (Visst finns det en chans att hon skulle göra det, men stor, det är den inte).

Jag tror det gör jätteont!
Citera
2010-01-13, 15:10
Medlem
LD50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corran

Jaha, ok. Ja det löser ju det mesta...

Ts, ge din tjej några rejäla rapp med ett vanligt bälte med full kraft och kolla om hon fortfarande vill bli riktigt hårt piskad med en lång läderpiska. Jag tvivlar...
Citera
2010-01-13, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Om hon vill bli så dominerad kanske du inte är rätt pojkvänsmaterial?

Hur svårt kan det vara, om hon nu vill det, att piska upp lite blodiga sår? Bara göra det för hennes skull?
Han kanske inte mår bra av det.

Men ja, de kan väl kanske gå på någon klubb tillsammans och låta henne leva ut den delen där. Hon behöver kanske inte bli piskad dagligen, och han kanske växer in i rollen så småningom med.

Sexuell matchning och tankar är väl inte allt när det handlar om partnerskap, även om folk verkar tro det nuförtiden.

Finns väl viktigare områden med en person man skall orka bo tillsammans med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in