• 1
  • 2
2009-11-08, 22:38
Bannlyst
skyll på att smset fastnade i utkorgen eller att du kom till "Abonnenten du söker kan inte nås för tillfället" när du försökte ringa
Citera
2009-11-08, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knoot
skyll på att smset fastnade i utkorgen eller att du kom till "Abonnenten du söker kan inte nås för tillfället" när du försökte ringa

Jo, jag får köra med nåt sånt. Bra tips.

Grundproblemet kvarstår dock. Men jag får försöka ta itu med det imorgon. Känns lite smått akut. Får fasen panik när jag bli jätteledsen. Och snart kommer julhelvetet också, det väcker såna minnen och sån ångest.

Ber om ursäkt för mitt språk tidigare. Fick panik, och psykakut lät som en bra avdelning. Misstag av mig.

Jag har mått dåligt ett tag och nu har jag varit till psyket två gånger. Fick piller som inte hjälpte, och alkis som jag är så kunde jag inte ge fan i spriten vilket ledde till en lob för några helger sedan. Nu har jag gett fan i tabletterna. De tog slut, och läkaren skickade ut en lapp om att återbesöket ändrades ett par veckor framåt. Orkar inte ringa och säga att jag behöver förlänga receptet heller. För övrigt läkare nr tre av tre möjliga. Får noll förtroende att tala med någon då det är ny hela tiden. Så nu skiter jag i det.
Citera
2009-11-08, 22:52
Medlem
6its avatar
Jag visste inte om att det var fars dag idag, inte fan grinar jag för det
Citera
2009-11-08, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 6it
Jag visste inte om att det var fars dag idag, inte fan grinar jag för det

Nä. Jag kanske inte är en man helt enkelt, trots att alla attribut talar för det. Men hjärnan kanske är från ett so eller nåt. Vad vet jag vad dom hade för experiment för sig i slutet på -70.

Eller också är vi alla olika. Och jag mår inte bra.

I just detta fall så skulle jag tippa på att det inte vore några problem om vi hade en normal relation. Men det har vi inte. Inget är normalt här.
Men allt går runt, jag blir lika ledsen så fort jag tänker på julafton.

Jag var fem år när jag försökte ta livet av mig första gången. Med kablar som hängde löst i huset. Allt blev bara borttröstat. Att bror stoppar kuken i munnen på mig var inget märkvärdigt. Mamma visste om att det hände ibland. Pappa söp. Jag är trettio år gammal å kan inte komma över det. Sinnesjuk alltså och ingen förmåga att komma över saker. Allt är åt helvete. Jag kan inte vara nykter länge utan att få panik av ångest.
Senast redigerad av Helfyllekille 2009-11-08 kl. 23:03.
Citera
2009-11-08, 23:24
Medlem
6its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helfyllekille
Nä. Jag kanske inte är en man helt enkelt, trots att alla attribut talar för det. Men hjärnan kanske är från ett so eller nåt. Vad vet jag vad dom hade för experiment för sig i slutet på -70.

Eller också är vi alla olika. Och jag mår inte bra.

I just detta fall så skulle jag tippa på att det inte vore några problem om vi hade en normal relation. Men det har vi inte. Inget är normalt här.
Men allt går runt, jag blir lika ledsen så fort jag tänker på julafton.

Jag var fem år när jag försökte ta livet av mig första gången. Med kablar som hängde löst i huset. Allt blev bara borttröstat. Att bror stoppar kuken i munnen på mig var inget märkvärdigt. Mamma visste om att det hände ibland. Pappa söp. Jag är trettio år gammal å kan inte komma över det. Sinnesjuk alltså och ingen förmåga att komma över saker. Allt är åt helvete. Jag kan inte vara nykter länge utan att få panik av ångest.

Din familj verkar väldigt väldigt sjuk, fan deras fel att du blivit sån här.

Försök lägga ner spriten iallafall, blir inte bättre av det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in