2009-11-08, 04:07
Medlem
Har laddat ner Audio ALC Azalia 861,880,260,883,888 från http://support.ts.fujitsu.com/COM/su...downloads.html men förstår inte hur jag ska installera den/det.

Har unrar'at, men sen då?
En folder med massa filer och ingen utav dem är setup...
Citera
2009-11-08, 04:14
Medlem
drayperftws avatar
högerklicka på den här datorn! sedan tar du egenskaper->enhetshanteraren->sedan högerklickar du på den hårdvaran som inte är installerad och klickar uppdatera drivrutin, sedan så väljer du själv plats där den ska leta drivers, och så installerar den av sig själv. varsågod!
Citera
2009-11-08, 04:19
Medlem
förstår inte vilken hårdvara det är jag ska högerklicka på när enhetshanteraren är igång
Senast redigerad av heyhoppala 2009-11-08 kl. 04:21.
Citera
2009-11-08, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyhoppala
Har laddat ner Audio ALC Azalia...
Audio betyder Ljud på svenska.

Ikoner med gula fråge/utrops tecken (syns direkt) betyder att de behöver drivrutiner.
Citera
2009-11-08, 12:37
Medlem
Jo, jag vet vad det betyder. Men det står inte att jag behöver några drivrutiner för ljudet. Endast PCI Device har ett frågetecken och det hade den förut också, innan jag formaterade om, men då fungerade ljudet.

Under ljud så finns följande:
Ljud-CODEC
Mediekontrollenheter
Video-CODEC
Äldre ljuddrivrutiner
Äldre videoinspelningsenheter

Men ingen utav dem har något gult frågetecken/utropstecken eller liknande. Jag tror att alla fungerar som de ska, men förut så fanns det fler grejjer där under Ljud, nu finns det bara de där 5.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in