2009-11-08, 03:52
Medlem
StorkenPbs avatar
Det är så att jag håller på att sätta upp speglar på en extremt trist vägg hemma.. De är fyra stycken och de är 60x45 stora. Problemet är att jag inte kan komma på hur jag ska sätta upp dom! Har suttit ett tag och ritat på datorn och jag undrar nu vad tycker ni kultur och design intresserade medmänniskor?

Här är vad jag har gjort drygt en timme...

http://privat.bahnhof.se/wb804427/files/images/2009-11-08_022305.png

Ta en titt och säg om det är någon som ni fastnar för eller kom med nya idéer!

Chrille
Citera
2009-11-08, 07:10
Medlem
Jag röstar på den i mitten med anledning av symetrin. Men med lite vilja/illvilja kan man skönja ett hakkors i formationen, vilket ju är ett minus.
Citera
2009-11-08, 13:35
Medlem
StorkenPbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folkförlamaren
Jag röstar på den i mitten med anledning av symetrin. Men med lite vilja/illvilja kan man skönja ett hakkors i formationen, vilket ju är ett minus.

Mm håller med om att den är symetriskt snygg.. frågan är hur vida de lilla hålet kommer fungera, det är ju en spegel...

Hakkors kanske.. då tycker jag att första bilden är värre men de tål att tänkas på, tack
Citera
2009-11-08, 14:22
Medlem
Mr.Klisters avatar
Själv skulle jag satt upp någon snygg tavla på en trist vägg istället för lite konstigt utsatta speglar. Men nu när du ändå har speglarna så tycker jag den andra från vänster på raden längst ner var snygg. Osymmetriskt på ett fint sätt.
Citera
2009-11-08, 14:22
Medlem
csts avatar
Kultur:A > Inredning

/mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem