2004-01-20, 19:24
Medlem
greenladys avatar
tjo, nån som sitter inne på nårra tips om billiga och BRA steroider som en 18 åring skulle klara med sin lilla lön ? är helt ny på detta område. Har alltid tyckt att att man ska klara sig utan preparat men är nu villig att pröva något annat

har tränat styrke i 2 år och är trött på att köra och köra men tycker att det inte ger det jag är ute efter. väger runt 75 kilo och står på stadiga 180 cm.
tänkte om nån har lite vetskap om billiga och lätttillgängliga preparat som kan helpa mig ? inga sprutor eller något man petar in i röven bara haha.. tack påförhand
Citera
2004-01-20, 19:43
Medlem
thai5r kan man få för 1-2 kr / st. om man känner rätt folk, säljer ej själv. men har blivit erbjuden för det priset. men passa din lever bara om du käkar sånt.
det mesta som man äter oralt brukar vara dåligt för levern eller liknande .
ät bra mat , mycket protein, kreatin m.m så ger det också bra.
Citera
2004-01-20, 22:31
Medlem
Vänta två år till. Du har fortfarande enormt hög testosterontillverkning i kroppen som det är nu. Du riskerar bara mer genom att börja preppa i så unga år.

Var MINST 20 innan du börjar.
Citera
2004-01-20, 23:54
Medlem
greenladys avatar
tackar

tackar, ska ta och prata me lite skumma typer genast :P.. hehe mat äter jag i mängder, har gått upp 12 kilo på 1 år, dock inte muskler =/ hehe har iförsig växt nästan 15 cm på 1 år med... var ganska liten innan =/

men ska göra som du sa, vänta lite, kan göra något för att minska eventuella lever skador ? dricka mycket vatten för att få ut gifter ur kroppen ? (har hört detta) eller någon anna huskur ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in