2009-12-08, 17:10
Medlem
rogerks avatar
Jag tycker Edward Blom är härlig o kunnig. Han kommer inte med en massa kvasisnack som tex Ernst Kirchsteiger eller får vara med bara för att ha han eller hon är snygg eller varit med i nån dokusåpa. Jag hoppas oxå att han får vara med i någon större kanal i framtiden. Å andra sidan har han ju sällskap med Aschberg o Adaktusson
Citera
2009-12-08, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GurraC
Kan ju ha varit så också att producenten dragit en vals för dig.
Så länge Blom pratar och för sig på det bögiga vis han gör så kommer han att vara bög i min värld och det är jävligt viktigt om han är bög eller inte eftersom det är ganska tragiskt att bögar måste likt kvinnor och invandrare tydligen måste inkvoteras i svensk tv.

Du verkar då ha ett utvecklat intellekt...
Citera
2009-12-08, 19:05
Medlem
Jag trodde han spelade en roll. ÄR han sådär, nej, det kan man väl inte vara... (var tvungen att stilla min nyfikenhet och SE honom), men programmet var ju helt förbannat urtråkigt.
Citera
2009-12-08, 19:28
Medlem
frankie16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo-666
Jag trodde han spelade en roll. ÄR han sådär, nej, det kan man väl inte vara... (var tvungen att stilla min nyfikenhet och SE honom), men programmet var ju helt förbannat urtråkigt.

Se den första serien istället. Mycket bättre.
Citera
2009-12-10, 11:40
Medlem
han verkar jävligt sympatisk och kunnig. Men som sagt tidigare i tråden, jag gillade hans första serie bättre.
Citera
2009-12-10, 19:37
Medlem
SexMurderArts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ullmerkott
Jag blir glad av att se programmet. I detta förnedringstv:s förlovade tidevarv
är Edvard Blom en oas i öknen. Heders Edvard.
Jag håller med dig till punkt och pricka man blir glad helt enkelt.

Finns fan inget program på tv som verkligen kan få mig så glad som när jag ser Edvard Blom berusad av kameran, ta det mystiska ålagreppet eller hugger huvudet av gåsjäveln.
Helt suveränt faktiskt, hoppas bara han har vett att hålla sig till det han är bra på och inte försöker utvecklas till nån ny Oldsberg efter alla dessa lovord.
Citera
2009-12-31, 18:37
Medlem
Antevantes avatar
Kanske varit uppe förut, eller så platsar det inte här.
Men! Jag sitter och kollar på EB´s gästabud, avsnittet om ålagille. Nu ska Edward ut och fiska ål, han har fått på sig ett par regnbrallor som verkligen ger ålskinn en helt ny innebörd..hahaha
Citera
2009-12-31, 18:57
Medlem
Vissa delar av serierna får "vilsen i min egen trädgård"-vibbar men det är fortfarande väldigt proffsigt och bra utfört.

All credd åt tv8 och Edvard blom för att dom bryter av mot alla andra larviga matlagningsprogram, JA svt jag talar med er! Niklas mat är inte intressant..

Edvard blom - sveriges Anthony Bordouain, fast lite rundare och mer excentrisk.
Citera
2009-12-31, 19:32
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanimej
Vissa delar av serierna får "vilsen i min egen trädgård"-vibbar men det är fortfarande väldigt proffsigt och bra utfört.

All credd åt tv8 och Edvard blom för att dom bryter av mot alla andra larviga matlagningsprogram, JA svt jag talar med er! Niklas mat är inte intressant..

Edvard blom - sveriges Anthony Bordouain, fast lite rundare och mer excentrisk.

Du måste fanimej skämta? Edward är gemytlig och mysig men maken till valhänt och klumpig matlagare får man leta efter.
Jan-Öyvind rättar honom i tid och otid på det mest pinsamma sätt.

Men jag gillar idén där man (likt Niklas Mat) har reportage om råvaror och annat.

Sveriges Anthony Bordouain!! Tillåt mig asgarva!!!
Citera
2010-03-22, 20:46
Medlem
slabadans avatar
Måste bara säga att Edvard verkar vara en härlig prick. Visst ger han ett lite homosexuellt intryck, men å andra sidan, vem bryr sig om hans sexuella preferenser. Tycker att han är ett välkommet bidrag i det så populära matlagningsprogramträsket. Avsnittet där han ska ha sin egen lilla oktoberfest är ju obetalbart.

Någon som vet lite mer om Edvard? Träffat honom ex vis?
Citera
2010-03-22, 21:25
Medlem
Äntligen! Skönt att någon som Edvard Blom får bryta av mot allt skräp som förpestar tv-kanalerna nu för tiden. Han är som tagen ur en pilsnerfilm, jag kommer direkt att tänka på hans namne Edvard Persson när jag ser honom i rutan. Han är kunnig, humoristisk och brinner av livsglädje..

Han borde få mer tid och en större budget, jag riktigt längtar att få se honom återge historiska anekdoter, laga fransk husmanskost eller kanske följa Karl XII´s spår i Osmanska riket.
Citera
2010-05-30, 18:34
Medlem
Trumpeters avatar
Skulle gärna följa med Edward på picknick

http://www.alltomstockholm.se/start/article917268.aos
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem