2025-04-25, 19:14
Medlem
elbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimner
En sup är lika energität som att dricka ett glas smör. Jag tror Edward har högre livskvalitet än dom absolut flesta andra medelålders västerlänningar.
du har fan rätt det är alkoholen som gör honom fläskig
alkohol är koncentrerat socker

aja han fick snacka i 13 min om påven

13 min utan att snacka om mat och dryck!
Citera
2025-04-25, 21:59
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonKeukenstierna
Nu ska politiker inte styra Flashback, men det är såklart rimligt att vi låter hans barn vara ifred. De har inte valt att bli offentliga personer.
Det är sant, men jag kommer ihåg när sociala medier kom, då la dom flesta föräldrar inte ut bilder på sina barn. Det ansågs inte särskilt snyggt att göra det, då barnen själva inte valt om dom ville vara med.
Exempelvis hade Alex Schulman en blogg om var ganska inriktad på sin dotter 'Att vara Charlie Schulmans pappa' (eller nåt liknande). Han la ner den när han ansåg att hon inte längre var ett litet barn utan hade börjat få ett "eget utseende" som skulle kunna få henne igenkänd. Lite ihåligt så klart då hon fortfarande hette som bloggen, men poängen..
Minns även när internet slog igenom på 90-talet, då var det ganska sällsynt att man ens la upp bilder på sig själv och ens riktiga namn höll man hemligt.

Nu, lite annorlunda, det mesta gällande mångas privatliv skrivs ut offentligt. Den som ids kan väl räkna hur många bilder på sina barn Blom-paret la upp bara från sin senaste utlandsresa. Hade man velat dela det med familj och vänner hade man kunnat haft ett privat insta för det.
Jag tycker att man ska kunna dela bilder på sina barn, men det kan så klart bli kommentarer som man inte vill ha och jag förstår verkligen att det känns när nån kommenterar ens barn.
Citera
2025-04-26, 06:18
Moderator
Motvillig1.2s avatar
Startade en tråd i Censurforumet där man kan diskutera Edwards förslag att censurerar internet avseende kändisbarn. Så den här tråden kan handla om skvaller.

(FB) Edward Blom vill förbjuda kommentarer om kändisars barn online
Citera
2025-04-26, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Det är sant, men jag kommer ihåg när sociala medier kom, då la dom flesta föräldrar inte ut bilder på sina barn. Det ansågs inte särskilt snyggt att göra det, då barnen själva inte valt om dom ville vara med.
Exempelvis hade Alex Schulman en blogg om var ganska inriktad på sin dotter 'Att vara Charlie Schulmans pappa' (eller nåt liknande). Han la ner den när han ansåg att hon inte längre var ett litet barn utan hade börjat få ett "eget utseende" som skulle kunna få henne igenkänd. Lite ihåligt så klart då hon fortfarande hette som bloggen, men poängen..
Minns även när internet slog igenom på 90-talet, då var det ganska sällsynt att man ens la upp bilder på sig själv och ens riktiga namn höll man hemligt.

Nu, lite annorlunda, det mesta gällande mångas privatliv skrivs ut offentligt. Den som ids kan väl räkna hur många bilder på sina barn Blom-paret la upp bara från sin senaste utlandsresa. Hade man velat dela det med familj och vänner hade man kunnat haft ett privat insta för det.
Jag tycker att man ska kunna dela bilder på sina barn, men det kan så klart bli kommentarer som man inte vill ha och jag förstår verkligen att det känns när nån kommenterar ens barn.

Minns du verkligen när sociala medier kom? Min minnesbild är väldigt annorlunda. Jag minns Facebook innan varenda jävla morsa, farbror och farmor hade ett konto. När gymnasieungdomar ogenerat postade ett album med 50 bilder på en urspårad gymnasiefest med drängfulla tonåringar
Citera
2025-04-26, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Snart ska Edward fasta.

Det tror jag på först när jag ser det
Citera
2025-04-26, 09:51
Medlem
inkboys avatar
Citat:
Nu ska politiker inte styra Flashback, men det är såklart rimligt att vi låter hans barn vara ifred. De har inte valt att bli offentliga personer.

Så Edward Blom kan hänga ut sina barn i media och lägga upp bilder på sociala medier, men ingen får därefter kommentera detta?

Det är väl ingen som skriver om kändisars barn, där barnen inte redan blivit publika genom föräldrarnas agerande. Om han inte vill att deras barn ska vara i fokus, så bör han sluta exponera dem i media.
Citera
2025-04-26, 15:00
Medlem
Ograsts avatar
På tal om Edwards livskvalitet verkar han inte må så jättebra när det kommer till kritan.

Edward har tidigare nämnt att han diagnostiserades med typ 2 diabetes. Det här inte ovanligt för personer med 40+ i BMI, dvs mycket allvarlig fetma, som dessutom i högre utsträckning drabbas av högt blodtryck, hjärt-kärlsjukdomar som hjärtinfarkt och stroke och sömnstörningar.

https://www.expressen.se/noje/edward-blom-jag-blev-mobbad-for-min-overvikt/

Edward har tidigare gått in i väggen på grund av stress och har dessutom haft problem med panikångest.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/0Ebz1M/edward-blom-kollapsade-i-panikangest

Edward kollapsade nästan i direktsändning för några år sedan.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/GGrBox/edward-blom-nara-kollaps--mitt-i-sandning

Edward hade allvarlig dödsångest under covid-19 och isolerade sig under nästan 9 månader. Han har tidigare nämnt att han är hypokondriker.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/0Ebz1M/edward-blom-kollapsade-i-panikangest
Citera
2025-04-26, 22:29
Medlem
Citat:
Nej Edward Blom har valt åt dem att de ska vara offentliga genom skapa content med dem.
Hur skulle vi annars vet att hans 10 åring är fet.
Citera
2025-04-27, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Nej Edward Blom har valt åt dem att de ska vara offentliga genom skapa content med dem.
Hur skulle vi annars vet att hans 10 åring är fet.
Precis. De har valt ett offentligt liv åt sina barn och de har valt att barnen ska äta för mycket. Det är verkligen inte barnens fel. De är oskyldiga.
Citera
2025-05-01, 18:22
Medlem
Rimners avatar
Han har mycket små händer
https://www.instagram.com/reel/DJHf22ZNrCs/?igsh=ZXU5NWR2Nmlldm4y
Citera
2025-05-01, 18:26
Medlem
Så Edward Blom lever på sin Youtube kanal att dricka sprit om dagarna eller vad gör karln för att få in cash?
Citera
2025-05-02, 20:12
Medlem
Gillar ändå att Edward Blom vågar ta bladet från munnen och kalla vänsterextrema AFA för en "terrororganisation" och även uttrycka sig kritiskt till fallet med Joakim Medin.

Läs mer här: https://insikt24.se/edward-blom-afa-ar-en-terrororganisation/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in