2021-09-06, 22:26
Medlem
Parallaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Ja också tänkt på det. Typ Gynning och Perelli samt Luuks gamla flamma går på hormoner och IVF medans Edward sätter skottet i råttan när han besökt nån helig katolsk ort.

Skinntorra kärringar du räknar upp, fru Blom framstår som en frodig fertil kvinnna vilket också bevisats.
Citera
2021-09-10, 15:30
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parallax
Skinntorra kärringar du räknar upp, fru Blom framstår som en frodig fertil kvinnna vilket också bevisats.
Japp, och herr Blom en riktig tjur.
Citera
2021-09-10, 23:17
Moderator
Motvillig1.2s avatar
Citat:
Japp, och herr Blom en riktig tjur.
Det var någon på nätet som gnällde över en bild där ett av deras barn hade napp. Jag tror det var Fru Blom som förklarade att i deras familj bejakade man sina njutningar. Inte särskilt förvånande att det blev en radda barn när de väl kom igång.

Jag väljer själv en mer asketisk livsföring men har en hel del beundran för någon som vågar gå sin egen väg, fullt medveten om vad han gör och att det är så han blir lycklig den korta tid vi har.
Citera
2021-09-11, 00:59
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig1.2
Det var någon på nätet som gnällde över en bild där ett av deras barn hade napp. Jag tror det var Fru Blom som förklarade att i deras familj bejakade man sina njutningar. Inte särskilt förvånande att det blev en radda barn när de väl kom igång.

Jag väljer själv en mer asketisk livsföring men har en hel del beundran för någon som vågar gå sin egen väg, fullt medveten om vad han gör och att det är så han blir lycklig den korta tid vi har.
Känner dom inte, men de verkar vara en skön familj.
Citera
2021-09-20, 13:50
Avslutad
Nu har Edward Bloms bil gått sönder, sex dagar efter att garantin gått ut. Han är vansinnigt arg.
https://www.picuki.com/media/2662441677728626297

Vild och helt okvalificerad gissning, batteriet är urladdat eftersom en salongsberusad klotrund man glömde stänga av halvljuset innan han rumlade in och la sig efter en bättre kväll på lokal med goda vänner.
Citera
2021-09-20, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Nu har Edward Bloms bil gått sönder, sex dagar efter att garantin gått ut. Han är vansinnigt arg.

Vild och helt okvalificerad gissning, batteriet är urladdat eftersom en salongsberusad klotrund man glömde stänga av halvljuset innan han rumlade in och la sig efter en bättre kväll på lokal med goda vänner.
Hahaha, vissa människor ska nog inte ha bil..mitt tips till Edward: ta bussen istället!
Citera
2021-09-20, 14:47
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Hahaha, vissa människor ska nog inte ha bil..mitt tips till Edward: ta bussen istället!
Väldigt roliga kommentarer på det inlägget såg jag häromdagen. Om dom nu inte har blivit raderade?
Citera
2021-09-20, 14:52
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allvar66
Ulf Larsson var fet och rolig, bantade blev tråkig och dog.

Detta borde Edward ta till sig. Tjock och jovialisk går som hand i handsken. Att försöka ändra på det strider mot naturlagarna och kan straffas med döden.
Citera
2021-09-20, 15:07
Medlem
Vad för bil har EB? Den måste dock haft väldigt lång garanti med tanke på hur smutsigt det ser ut i motorrummet. Batteri är likt mat beskaffat med ett bäst före datum. Ring en bärgare och åk och byt batteri så går den igen. Du behöver inte pilla i det själv, bara betala. Roligt med att åter se herr Blom. Det var länge sedan han på bästa vis visade hur man överlever en dag efter en bättre fest!
Citera
2021-09-20, 15:12
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig1.2

Jag är mer imponerad hur de kunde få barn i den ålder, de är ju lite överviktiga båda två. Ingen kritik så, de verkar underbara.
Citera
2021-09-20, 16:37
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Jag är mer imponerad hur de kunde få barn i den ålder, de är ju lite överviktiga båda två. Ingen kritik så, de verkar underbara.

Länge var de ju övertygade om att kossan var infertil och de försökte då adoptera men fick nej på grund av fetma.

Då är det ju lite misstänkt att hon kaskadpruttar ut småglin nu. Hon kanske inte är den riktiga mamman utan bara surrogatmamma?
Citera
2021-09-20, 17:15
Medlem
Citat:

Ladda batteriet, där går gränsen…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in