• 1
  • 2
2018-07-25, 07:09
Medlem
iwaalgeudats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Servigin
Yes tog bort den filen! Hrligt, du r en veteran. Vilken maskin kr du p? Jag provade alla mjliga upplsningar p XP/VM, dessutom tvingad lg upplsning som kompatibilitet samt med lgre frgupplsning men ingen skillnad. Fr inget felmeddelande, det bara stngs ner tvrt. Hoppet brjar sakta verge mig...

Hittade aldrig spelet, s jag googlade lite. Om du kunde zippa och ladda upp versionen du har s skulle det bli lite enklare att testa olika grejer.
Kan ju vara s enkelt att cracken kanske r dlig? Jag kr win 7, men har lite erfarenhet av snna hr ldre program/spel.
Citera
2018-07-25, 22:09
Medlem
Servigins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iwaalgeudat
Hittade aldrig spelet, s jag googlade lite. Om du kunde zippa och ladda upp versionen du har s skulle det bli lite enklare att testa olika grejer.
Kan ju vara s enkelt att cracken kanske r dlig? Jag kr win 7, men har lite erfarenhet av snna hr ldre program/spel.

Tankade frn Piratebay (fanns bara tv torrents ena fastnar p 96%) och filen r i .bin men kan absolut ladda upp den, r typ 300 MB. Ngon sida du rekommenderar att ladda upp p?
Citera
2018-07-26, 11:59
Medlem
iwaalgeudats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Servigin
Tankade frn Piratebay (fanns bara tv torrents ena fastnar p 96%) och filen r i .bin men kan absolut ladda upp den, r typ 300 MB. Ngon sida du rekommenderar att ladda upp p?

Var som helst blir bra, Mega.nz kanske d det gr ganska snabbt att tanka ner drifrn.
Citera
2020-01-26, 12:04
Medlem
Bumpar igen, kom ni fram till ngon lsning? Har samma problem nr jag kr Svea3.exe skrmen blir svart i 2-3 sekunder och sen stngs programmet av, utan ngot felmeddelande oavsett vilken kompabilitet jag har. Testade ven att skapa en shortcut fr att force windowed-mode d det ibland hjlper men inte hr.

Jag har originalversion utav spelet s inte crackat, och har cd skivor. S tror inte problemet var med kopian frn thepiratebay
Citera
2022-11-04, 08:50
Medlem
Pusts avatar
Den crackade versionen fungerar i alla fall fr mig i en virtualiserad WinXP-burk i VMWare Workstation.
Citera
2022-11-06, 15:14
Bannlyst
Oftast s fungerar dom bttre med crack ironiskt nog.
Citera
2024-10-08, 23:40
Medlem
JonasTheKids avatar
Sjuk trd att bumpa, men jag r desperat. r riktigt sugen p att spela Svea Rike 3.

Det finns en Svea Rike III p 'myabandonware' kallad "Crown of the north".

Men jag fr den inte att funka (Windows 10), installationsprogrammet verkar dessutom vara p polska (Korona Północy)

Ngon varm sjl som vet hur jag fr det att funka?
Jag kommer fram till ett (svea rike) fnster med tv alternativ

Installera:
nie mozna uruchomic pliku = det gr inte att installera

"C:\users\namn\downloads\Korona Północy\setup.exe"
Citera
2024-10-09, 09:00
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JonasTheKid
Sjuk trd att bumpa, men jag r desperat. r riktigt sugen p att spela Svea Rike 3.

Det finns en Svea Rike III p 'myabandonware' kallad "Crown of the north".

Men jag fr den inte att funka (Windows 10), installationsprogrammet verkar dessutom vara p polska (Korona Północy)

Ngon varm sjl som vet hur jag fr det att funka?
Jag kommer fram till ett (svea rike) fnster med tv alternativ

Installera:
nie mozna uruchomic pliku = det gr inte att installera

"C:\users\namn\downloads\Korona Północy\setup.exe"

Den engelska versionen av Svea Rike III som heter Crown of the North r frn 2003 och kanske funkar bttre p moderna datorer. Denna finns p archive.org.

Annars har jag bara ftt liv i det svenska originalet p virtuella maskiner som jag skrev ovan.
Citera
2024-10-17, 01:00
Medlem
JonasTheKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Den engelska versionen av Svea Rike III som heter Crown of the North r frn 2003 och kanske funkar bttre p moderna datorer. Denna finns p archive.org.

Annars har jag bara ftt liv i det svenska originalet p virtuella maskiner som jag skrev ovan.

Tack!

Bara 47h kvar av nedladdningen. Knns nostalgiskt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in