Nu har hans "kompis" varit inne på den omtalade FB gruppen och i stort sett tagit Fadi i försvar..... hmm ja det säger väl allt!
Jag blir fan mörkrädd.... Vilka jävla äckel....
Nu har hans "kompis" varit inne på den omtalade FB gruppen och i stort sett tagit Fadi i försvar..... hmm ja det säger väl allt!
Men ingen reagerar på att hans kompis erkänner att det var Fadi som gjorde "det grovt"? Kanske polisen är intresserad av den informationen? De kan väl aldrig få för mycket bevis... Själv pallar jag inte att bli medlem i den gruppen...
Men ingen reagerar på att hans kompis erkänner att det var Fadi som gjorde "det grovt"? Kanske polisen är intresserad av den informationen? De kan väl aldrig få för mycket bevis... Själv pallar jag inte att bli medlem i den gruppen...
Kristianstadpolisen tycks vara en av landets sämsta att döma av Efterlyst igår - fallet om en mördad kvinna i ett övertänt hus vars utredning stått still i 5 år.
Oroande, man frågar sig om polis och åklagare i Kristianstad har kompetens att sköta detta fall.
Kristianstad är en skitstad med inkompetenta idioter inom varje profession.
Polisen vet ju redan att han erkänner i grova drag vad som hände -- han har ju i förhör erkänt handgemäng i bilen och det var han själv som visade var flickan fanns -- så jag tror inte polisen är särskilt hjälpt av andrahands uppgifter från facebook.