Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-12, 11:51
Medlem
micro113s avatar
Man söker visst vittnen till bortförandet och misshandeln.

http://www.kvp.se/nyheter/1.1776755/polisen-fler-kan-ha-sett-mordforsoket

Till min sorg läser jag att hon fortfarande svävar mellan liv och död -- man hade ju hoppats att läget hade stabiliserats på rätt sida nu.
Citera
2009-11-12, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Man söker visst vittnen till bortförandet och misshandeln.

http://www.kvp.se/nyheter/1.1776755/polisen-fler-kan-ha-sett-mordforsoket

Till min sorg läser jag att hon fortfarande svävar mellan liv och död -- man hade ju hoppats att läget hade stabiliserats på rätt sida nu.

Så tragiskt. Hoppas verkligen att hon överlever detta och att GM får ett straff som står i proportion till det han gjort.
Citera
2009-11-12, 16:37
Medlem
Stuuuuutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Så tragiskt. Hoppas verkligen att hon överlever detta och att GM får ett straff som står i proportion till det han gjort.
Det han gjort och var nära på och göra så räcker våra straffskalor fan inte till i detta landet.
Citera
2009-11-12, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy

Då får du nog hålla tummarna för att han döms efter ett annat lands lagar för här i Sverige blir det inte mycket till straff...
Citera
2009-11-12, 19:56
Medlem
Nu har hans "kompis" varit inne på den omtalade FB gruppen och i stort sett tagit Fadi i försvar..... hmm ja det säger väl allt!
Jag blir fan mörkrädd.... Vilka jävla äckel....
Citera
2009-11-12, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanilla79
Nu har hans "kompis" varit inne på den omtalade FB gruppen och i stort sett tagit Fadi i försvar..... hmm ja det säger väl allt!

Vilken kompis?
Citera
2009-11-12, 21:34
Medlem
mrBONDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanilla79

Men ingen reagerar på att hans kompis erkänner att det var Fadi som gjorde "det grovt"? Kanske polisen är intresserad av den informationen? De kan väl aldrig få för mycket bevis... Själv pallar jag inte att bli medlem i den gruppen...
Citera
2009-11-12, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrBOND
Men ingen reagerar på att hans kompis erkänner att det var Fadi som gjorde "det grovt"? Kanske polisen är intresserad av den informationen? De kan väl aldrig få för mycket bevis... Själv pallar jag inte att bli medlem i den gruppen...

Jodå jag har reagerat på det
Citera
2009-11-12, 22:28
Medlem
Nattriddares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Kristianstadpolisen tycks vara en av landets sämsta att döma av Efterlyst igår - fallet om en mördad kvinna i ett övertänt hus vars utredning stått still i 5 år.
Oroande, man frågar sig om polis och åklagare i Kristianstad har kompetens att sköta detta fall.

Kristianstad är en skitstad med inkompetenta idioter inom varje profession.
Citera
2009-11-12, 22:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrBOND

Polisen vet ju redan att han erkänner i grova drag vad som hände -- han har ju i förhör erkänt handgemäng i bilen och det var han själv som visade var flickan fanns -- så jag tror inte polisen är särskilt hjälpt av andrahands uppgifter från facebook.
Citera
2009-11-12, 23:40
Moderator
Hamilkars avatar
Allmänna diskussioner om svennar eller blattar är mest rasistiska hänvisas till I&I.
/Hjälpmod.
Citera
2009-11-12, 23:45
Medlem
Svinteballstens avatar
Lösa rykten lr?

Hörde idag att hans släktingar hade hotat Emmas familj så att de just nu blivit tvunga att flytta och leva under skyddad identitet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in