Flashback bygger pepparkakshus!
2009-11-08, 02:31
Medlem
Stuuuuutes avatar
Ser flashbacks regler annorlunda ut genom att outa med bild om vem det var vid ett sådant här tillfälle?
Citera
2009-11-08, 02:58
Medlem
tjejen heter emma pettersson om det inte redan framkommit i tråden
Citera
2009-11-08, 05:13
Medlem
Det börjar kännas som att allvarliga våldsbrott är en vardag i lilla Kristianstad. Nu detta, och för ett tag sen en fet skottlossning mot en gubbe (grabb) på Näsby. Klassiskt syndrom i en skitstad som ska vara Sveriges mest drogtätaste stad per capita.
Hoppas horan som begick detta brott åker in duktigt.
Han var ju även hjälte under den stora Nosaby tågolyckan om inte det kommit fram. (när några dog 2005)
Citera
2009-11-08, 09:49
Medlem
larceny666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skream
Du har säkert rätt, Det måste ju vara en muslim som gjort det där eller hur? varje gång en kvnna råkar illa ut så kommer det här tjafset om hedersvåld igen

och du fattar inte varför?
Citera
2009-11-08, 12:25
Medlem
Gemstoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godoy
http://www.facebook.com/profile.php?id=570829282&ref=sgm
Kan eventuellt vara denna personen? Förutsagt att det inte är han på profilbilden. Kan själv inte se hela hans profil.

EDIT: Efter att ha kollat igenom hans vänner är jag rätt säker på att det är han. "Bonde"är nåt påhitt bara.

Detta är inte han. Sök längre fram i tråden.
Citera
2009-11-08, 12:36
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winston Smith
Två unga svenska kvinnor i Skåne har nyligen råkat illa ut genom samröre med unga invandrade män.

Trez som blev mördad i Malmö och nu Emma.
Och med vill du ha sagt?
Tycker det är fler svenskar än invandrare som slagit ihjäl småtöser detta året men du tycker kanske det är värre när det är invandrare som utför dåden?

Ontopic:
Ingen med lite insyn som vet om den misstänkte gärningsmannen (Fadi) är inblandad/delaktig i "oroligheterna" som drabbat Krst på sistone:
Citera
2009-11-08, 14:08
Medlem
Har hört om väskryckningarna på gamlegården iaf (ett område i Kristianstad angränsande till näsby, där de bor mycket äldre, studenter och invandrare), har tydligen varit ett problem den senaste tiden, om jag inte minns fel så var de extra poliser i området för någon helg sen lr två
Senast redigerad av Limpaan 2009-11-08 kl. 14:29.
Citera
2009-11-08, 15:05
Medlem
Troians avatar
Off topic raderat.

/Mod
Citera
2009-11-08, 16:28
Medlem
fializas avatar
Någon som vet hur det har gått för Emma?
Hennes pappa hade ju PMat någon tidigare. Har han hört av sig igen om hennes tillstånd?
Jag har erfarenhet av neurologen i Lund, hon är i goda händer.
Citera
2009-11-08, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fializa
Någon som vet hur det har gått för Emma?
Hennes pappa hade ju PMat någon tidigare. Har han hört av sig igen om hennes tillstånd?
Jag har erfarenhet av neurologen i Lund, hon är i goda händer.

Inget mer än vad tidningen skriver,
http://sydsvenskan.se/sverige/article565169/19-aringen-hade-anmalt-misstankt.html

Citat:
återigen opererades på söndagen på Universitetssjukhuset i Lund där hon vårdas sedan i fredags. – Det är fortfarande kritiskt och hon är nedsövd

Citat:
Den misshandlade 19-åriga kvinna som i fredags hittades i utkanten av Kristianstad hade tidigare i veckan polisanmält den 20-årige bekant som är anhållen misstänkt för att ha misshandlat henne svårt.
Citera
2009-11-08, 17:39
Medlem
Näsby är inte invandrartätt, det är mest villor och liknande.
Gamlegården är invandrartätt och stökigt. När jag bodde där för 5 år sen var det dagligen inbrott i bilar, jag såg polisen springa runt med dragna vapen någon gång och jag själv blev omringad av grupp på 15-20 personer i åldrarna 15-18 år som verkligen försökte provocera fram bråk. Jag flyttade därifrån efter den sista händelsen.
Citera
2009-11-08, 17:49
Medlem
Någon som vet vad polisanmälan från förra veckan gällde?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in