2009-11-06, 04:39
Medlem
Vad PK-människor inte fattar är att de inte alls är toleranta, de är bara lättledda, de är PK för att de blivit manipulerade till det och hade de levt i Nazi-tyskland hade de varit de mest extrema judehatarna.
Citera
2009-11-06, 04:49
Medlem
Flytande_argots avatar
Visst och sverigedemokraterna skulle ha varit dem som stod upp mot det hela... Haha...

Men om du finner tröst i ditt historierevisionistiska önsketänkande så tycker jag du ska klamra dig fast vid det.
Citera
2009-11-06, 04:54
Medlem
Babsies avatar
Du har rätt i att de flesta människor är lättledda, men i övrigt får du nog allt lägga fram lite mer belägg för dina påståenden för att jag ska tro på dig.
Citera
2009-11-06, 05:00
Medlem
Typoopies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babsie
Du har rätt i att de flesta människor är lättledda, men i övrigt får du nog allt lägga fram lite mer belägg för dina påståenden för att jag ska tro på dig.

Detta.
Citera
2009-11-06, 05:49
Medlem
The Crashs avatar
Har försökt leta utan lycka, men kan någon fylla i. Vad är en PK-människa? Privatknullare? Påklädd? PuckelKamel? Pajkatt? Potential Kurd?

MOD kan radera detta inlägg när jag fått svar. Ursäkta mitt OT.
Citera
2009-11-06, 05:53
Medlem
Min-Mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enredigen
Vad PK-människor inte fattar är att de inte alls är toleranta, de är bara lättledda, de är PK för att de blivit manipulerade till det och hade de levt i Nazi-tyskland hade de varit de mest extrema judehatarna.

Väldigt sant. Men du vet att det är tabu att skriva så där, påhoppen kommer hagla nu om att det inte är en underbyggt påstående, att källa krävs och så kommer din person försökas förnedras.

Men det är sant. Dagens PK idioter är de riktiga kappvändarna. Det är de som är den dumma fåraflocken som springer dit alla andra springer.
Citera
2009-11-06, 05:53
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Har försökt leta utan lycka, men kan någon fylla i. Vad är en PK-människa? Privatknullare? Påklädd? PuckelKamel? Pajkatt? Potential Kurd?

PK är någon som inte tycker som du gör. Om du stämplas som PK så är personen som sätter etiketten på dig WT.
Citera
2009-11-06, 05:54
Medlem
Min-Mammas avatar
Citat:

Allt detta och lite till.
Citera
2009-11-06, 05:56
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
PK är någon som inte tycker som du gör. Om du stämplas som PK så är personen som sätter etiketten på dig WT.
Och PT o WT är förkortningar på..?
Citera
2009-11-06, 05:58
Medlem
Min-Mammas avatar
Citat:
Och PT o WT är förkortningar på..?

Flytande Argot är en babbe som ljuger. Lyssna inte på honom.

PK = Politiskt Korrekt.
WT = White Trash
Citera
2009-11-06, 06:40
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min-Mamma

PK = Politiskt Korrekt.
WT = White Trash
Okej. Tack.
Citera
2009-11-06, 07:58
Medlem
Rodimusprimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min-Mamma

PK = Politiskt Korrekt.
WT = White Trash
Flytande Argot är, såvitt jag vet, inte babbe. Han hatar bara religion och brukar predika om white trash inne på I&I uppe på sin milshöga häst. Logiken själv och Sverigedemokraternas VÄRSTA fiende. Avslöjar dem i varenda krok.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in