Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-11-05, 21:53
Bannlyst
Fick ett pm som löd enligt texten ifrån preciouslover:
Citat:
Hello dear
My name is , i just saw your profile today and i am interesting on it.i am a honest sincere,affectionate and fun-loving girl, in search of that special someone.I&rsrisque seeking
a lifemate who is honest and faithful. Someone to share my dream with and possible have a future with,more importantly there is a very important issue i would like to discuss with you
feel free to contact me with my private email..(preciousawa_20@yahoo.com) i will send
picture after hearing from you...precious

Är det vanligt förekommande med liknande lurendrejeri här på FB?
2009-11-05, 21:54
Jag säger bara det: när Flashback blir spammat t.om. i inkorgen så är det dags att lägga ner!
2009-11-05, 21:59
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Medlemmar med noll inlägg har skickat pm angående förfrågningar om att köpa droger.

Bara till att radera och gå vidare..
2009-11-05, 22:05
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Trist om dom här personerna ser fb som en ny arena att bedriva sin verksamhet på. Att det finns folk som "säljer" droger och blåser andra här är inget nytt dock
2009-11-05, 22:52
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Trist om dom här personerna ser fb som en ny arena att bedriva sin verksamhet på. Att det finns folk som "säljer" droger och blåser andra här är inget nytt dock

Rätt långsökt att det skulle bli ett enormt problem. Vem fan orkar vänta 7 dagar för att kunna skicka lite PM och sedan bli kickad.
2009-11-06, 00:13
Medlem
Harald.Nyborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Rätt långsökt att det skulle bli ett enormt problem. Vem fan orkar vänta 7 dagar för att kunna skicka lite PM och sedan bli kickad.

Sms-aktivering och mangla ut en JÄVLA MASSA pm som kanske ett fåtal nappar på är ju the way of the spammer..
2009-11-06, 06:06
Medlem
Promotions avatar
Citat:
Hello dear
My name is , i just saw your profile today and i am interesting on it.i am a honest sincere,affectionate and fun-loving girl, in search of that special someone.I&rsrisque seeking
a lifemate who is honest and faithful. Someone to share my dream with and possible have a future with,more importantly there is a very important issue i would like to discuss with you
feel free to contact me with my private email..(preciousawa_20@yahoo.com) i will send
picture after hearing from you...precious

Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln

Jag fick nyss samma meddelande från en medlem (är osäker på om man får nämna namn) som varit medlem i över ett halvt år och har mellan 300-400 inlägg.

Vad är det som händer?
2009-11-06, 06:08
Medlem
Flytande_argots avatar
Fick också detta meddelande. Verkar ha gått ut i rätt stor omfattning?
2009-11-06, 06:10
Medlem
Olle Vobblas avatar
Fick ett pm idag angående att köpa SJ-tågbiljetter till 75% av priset, ny användare, dessutom var han avstängd. Så nån måste reportat han eller nåt.
2009-11-06, 06:17
Medlem
mischief_s avatar
Jag har också fått det.
2009-11-06, 06:18
Medlem
Palpatines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Docent_Obiwan
Fick ett pm som löd enligt texten ifrån preciouslover:

Fick just tva PM fran anvandaren azeuz med samma innehall.
2009-11-06, 06:21
Medlem
Hirvis avatar
Skicka till mig med, känner mig ensam.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in