2010-02-22, 21:48
Medlem
gbajerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zht
Bara jag som älskar Mir? Gillar hans stil, både i Octagonen och utanför. Lesnar har jag däremot svårt för.

Nope. Samma här, eller ja älskar är väl ett starkt ord men han är en klar favorit för min del. Sitter redan och taggar Brock Lesnar - Frank Mir 3.
Citera
2010-02-22, 21:51
Medlem
Deeecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gbajern
Nope. Samma här, eller ja älskar är väl ett starkt ord men han är en klar favorit för min del. Sitter redan och taggar Brock Lesnar - Frank Mir 3.
Don't get too excited, han måste ta sig igenom Carwin först.
Citera
2010-02-22, 22:07
Medlem
No_fears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Dingeling
Det är frisyren.

Ja den är oroväckande ful, ser ut som han har pubishår på hela huvudet.

Hur som helst så hoppas jag att Carwin vinner så man slipper se Lesnar vs Mir 3, oboy vad spännande att se den skiten en gång till, Lesnar borde få möta andra motståndare så man får se lite mer av han än att han ska GnP:a Mir ännu en gång.
Citera
2010-02-22, 22:44
Medlem
Mir är väldigt bra som kommentator för WEC. Där verkar han vara en väldigt vettig person. Men att komma med såna här kommentarer är så jäkla onödigt för sporten. Det skadar bara. Han borde fokusera på carwin istället för på Brock. Jag hoppas verkligen på en Brock vs Mir III!
Citera
2010-02-22, 22:49
Medlem
Go Frank Mir!
Citera
2010-03-02, 22:46
Medlem
Sokans avatar
http://en.wikipedia.org/wiki/Shane_Carwin

Kolla på hans matcher han snittar en min per runda och alla är är ko. Kan någon beskriva han på 2 rader för jag vet inte vem han är och jag måste få lite kött på bena
Citera
2010-03-02, 22:54
Medlem
Deeecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokan
http://en.wikipedia.org/wiki/Shane_Carwin

Kolla på hans matcher han snittar en min per runda och alla är är ko. Kan någon beskriva han på 2 rader för jag vet inte vem han är och jag måste få lite kött på bena
en enormt tung kille, kroppsmassa i stil med Lesnar. Grym brottare och har tydligen ett ground game som ska vara riktigt vasst, problemet är att han knockar folk innan man får se det.

Hans stand up är delvis fantastiskt, delvis uselt. Han är oftast stel och har dåligt defence. Lyckligtvis har han en käke av stål och verkar för det mesta oberörd när folk slår honom. Den fantastiska biten är att han slår helt löjligt hårt vilket hans record bevisar ganska väl.

Skulle haft sin titelfight precis innan Brock blev sjuk, matchen sköts upp två gånger och fick interim titel-matchen mot Frank Mir istället när Brocks frånvaro blev långvarig.

Trivia: den ende i UFC som har större handskar än Brock, 5XL har jag för mig.
Citera
2010-03-02, 23:26
Medlem
funnymidgets avatar
Shane Carwin har samma storlek på handskarna som Lesnar(4XL) http://www.shane-carwin.com/forum/topics/shane-are-you-really-6-3

Hans standup... Mot Gonzaga sprang han efter honom och lämnade ansiktet helt oskyddat större delen av den korta fighten. Tog emot 2 slag men såg oberörd ut och klinchar, blev dock enkelt nedtagen, ställer sig upp och knockar Gonzaga.

Denna fight var ett år sedan, Shane Carwin är nu 35. Jag tyckte han såg lite seg ut redan mot Gonzaga. Detta kombinerat med att en vidöppen guard kommer ge en hyffad bulkad striker, Mir, en vinst 9/10 gånger. Troligtvis får han in en fet smäll sen blir det TKO redan i första ronden. Skulle fighten gå till andra ronden betvivlar jag starkt att Carwins cardio räcker så långt.
Citera
2010-03-02, 23:38
Medlem
Deeecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funnymidget
Shane Carwin har samma storlek på handskarna som Lesnar(4XL)
Där ser man! Jag skyller på Joe Rogan för lögnen.
Citera
2010-03-03, 00:05
Medlem
Xayas avatar
Wooo predictions!

Main card:

Georges St. Pierre - Dan Hardy
Frank Mir - Shane Carwin
Ben Saunders - Jake Ellenberger
Jon Fitch - Thiago Alves
Jim Miller - Mark Bocek

Spike TV Card:

Nate Diaz - Rory Markham
Ricardo Almeida - Matt Brown

Kan inte uttala mig om några andra matcher
Citera
2010-03-03, 15:50
Medlem
sampalitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xaya
Wooo predictions!

Main card:

Georges St. Pierre - Dan Hardy
Frank Mir - Shane Carwin
Ben Saunders - Jake Ellenberger
Jon Fitch - Thiago Alves
Jim Miller - Mark Bocek

Spike TV Card:

Nate Diaz - Rory Markham
Ricardo Almeida - Matt Brown

Kan inte uttala mig om några andra matcher

Allt samma förutom att jag tror att Jim Miller och Rory Markham vinner, och även Jon Fitch, det gör ont att betta mot Thiago Alves men jag tror fan Fitch gör det till en grappling match där jag tror han har övertaget, men det kan ju också sluta som Thiago Alves - Josh Koscheck
Citera
2010-03-03, 17:36
Medlem
Xayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sampalito
Allt samma förutom att jag tror att Jim Miller och Rory Markham vinner, och även Jon Fitch, det gör ont att betta mot Thiago Alves men jag tror fan Fitch gör det till en grappling match där jag tror han har övertaget, men det kan ju också sluta som Thiago Alves - Josh Koscheck
Tror Alves - Fitch kommer bli en grym match, spelar ingen roll vem som vinner för mig, kommer njuta ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in