2009-11-05, 13:03
Medlem
Kristofer.s avatar
Vaknade i morses, tänkte chilla, städa lägenheten och ta det lugnt.. en polare på msn frågar om jag ivll köpa en gubbe tjo, perfekt tänkte jag... köper den.. han är här typ 2 timmar som vanligt ni vet hur tjackisar är, han drar.. pappa kommer 5min senare och plingar på dörren.

Stressad som en gris och börjar svettas så har jag glömt bort vart fan jag lagt tjacket..

Går in i mitt sovrum och frågar ifall han har någon kamera (varför frågade jag det?) han står i köket.. kommer ut och kollar på mig, håller ut påsen med tjacket.. vi ser varandra i ögonen kanske 10sekunder, han börjar böla likaså jag, jag har lovat att jag aldrig någonsin mer ska ta droger i hela mitt liv igen efter ett par jävligt hårda år.. och bestämt om att om jag någonsin rör något igen så finns jag inte mer för honom..

i vilket fall, han bölar iväg utan att säga ett ord, ser han sladda iväg med bilen nedanför fönstret..

Om jag känner honom rätt kommer han gå till polisen och anmäla mig, eller åka till soc och hämta pisseprov..

Sååå, hur i helvete ska jag klara mig undan detta pisseprov!? tog tjack idag, benzo i förrgår.. sub förra veckan, jwh hela veckan..

Förutom att jag förstört mitt liv så vill jag bara veta hur eller om jag kan klara mig ur ett förmodat urin/blodprov?
Citera
2009-11-05, 13:04
Medlem
Kristofer.s avatar
Tacksam för snabba svar, måste stänga ner datorn så snuten inte hittar något om dom nu kommer, övernojjig fader förvånar inte mig något. Krypterat iaf.
Citera
2009-11-05, 13:25
Medlem
Ödlans avatar
Sabotera testet med tvål eller deoderant. Är du över 18 ska du givetvis städa lägenheten och avfärda anklagelserna som trams och vägra pissa så länge du inte tagits in misstänkt för brott på förhör.
Citera
2009-11-05, 13:28
Medlem
Kristofer.s avatar
Jo, jag tänkte på det.. just när han kom hit så höll jag på att städa.. kan ju köra en långsiktigjävel om att jag hittade det när jag städade.. men hur fan får jag med mig tvål när dom står och spanar in kuken, lär ju bli ett jävla mekk att både spruta in tvål och kissa samtidigt.. hörs ju liksom när det kommer massa kiss, o sen en lång jävla stråle igen istället för bara några droppar?
Citera
2009-11-05, 13:32
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristofer.
Jo, jag tänkte på det.. just när han kom hit så höll jag på att städa.. kan ju köra en långsiktigjävel om att jag hittade det när jag städade.. men hur fan får jag med mig tvål när dom står och spanar in kuken, lär ju bli ett jävla mekk att både spruta in tvål och kissa samtidigt.. hörs ju liksom när det kommer massa kiss, o sen en lång jävla stråle igen istället för bara några droppar?

Du ska ju inte ge dem en mugg full med tvål, ta lite på fingret innan du pissar alt stoppa fingret i armhålan och kör det i urinet efteråt och hoppas på det bästa. Med städa lägenheten menar jag att du ska stasha allt olagligt du har förvarat i lägenheten någon annanstans tills hettan lagt sig, en polare förslagsvis.

Neka urinprov så mycket du kan om du vet med säkerhet att det inte ligger något i blodet. Alltså: pissa hellre på dig än i deras mugg om du inte har möjligheten att sabotera.
Citera
2009-11-05, 13:56
Medlem
Citat:
Vaknade i morses, tänkte chilla, städa lägenheten och ta det lugnt.. en polare på msn frågar om jag ivll köpa en gubbe tjo, perfekt tänkte jag... köper den.. han är här typ 2 timmar som vanligt ni vet hur tjackisar är, han drar.. pappa kommer 5min senare och plingar på dörren.

Stressad som en gris och börjar svettas så har jag glömt bort vart fan jag lagt tjacket..

Går in i mitt sovrum och frågar ifall han har någon kamera (varför frågade jag det?) han står i köket.. kommer ut och kollar på mig, håller ut påsen med tjacket.. vi ser varandra i ögonen kanske 10sekunder, han börjar böla likaså jag, jag har lovat att jag aldrig någonsin mer ska ta droger i hela mitt liv igen efter ett par jävligt hårda år.. och bestämt om att om jag någonsin rör något igen så finns jag inte mer för honom..

i vilket fall, han bölar iväg utan att säga ett ord, ser han sladda iväg med bilen nedanför fönstret..

Om jag känner honom rätt kommer han gå till polisen och anmäla mig, eller åka till soc och hämta pisseprov..

Sååå, hur i helvete ska jag klara mig undan detta pisseprov!? tog tjack idag, benzo i förrgår.. sub förra veckan, jwh hela veckan..

Förutom att jag förstört mitt liv så vill jag bara veta hur eller om jag kan klara mig ur ett förmodat urin/blodprov?

du går till apoteket och köper en revaxsör. du vet en sån orange boll som du fyller upp vatten i. sen så tar du en nål och fiske lina å trär igen fiskelinan genom bollen. när du har fixat d så ber du en polare som är ren och tar piss ifrån honom. där har du lösningen ;-)

det som behövs är. en revaxsör boll
1-2 m fiske lina (beroende på hur stor du är runt midjan)
en synål
en plugg som kan täppa till hålét på revaxsör bollen
Citera
2009-11-05, 17:37
Medlem
Nej du kommer inte klara dig
Citera
2009-11-05, 18:03
Medlem
Hur kan ens föräldrar skicka snuten på än... övergår mitt förstånd iallafall, trodde dom alltid ville ens barns bästa. Och det är fan inte att blanda in polisen.
Citera
2009-11-05, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pef.
Hur kan ens föräldrar skicka snuten på än... övergår mitt förstånd iallafall, trodde dom alltid ville ens barns bästa. Och det är fan inte att blanda in polisen.
Håller med där. Om jag skulle vara farsan skulle jag inte gå till polisen. Det känns som det bara blir värre då..
Citera
2009-11-05, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pef.
Håller med. Det är att förstöra sin sons (eller dotters) liv ännu mer.

Lite tragisk historia..

Finns nog inget sätt för dig att klara dig undan ett ev. urinprov. Kanske om du vägrar och kräver blodprov?
Citera
2009-11-06, 10:27
Medlem
Kristofer.s avatar
Inte för att någon lär bry sig men jag skriver ändå, jag städade ju som sagt när fader kom dit och såg påsen, och han drog ju som sagt vidare direkt utan ett ord, 20min senare kom mor och far, undra vart grejerna var.. ja sa att jag hade slängt det för jag hittade det när jag städade under soffan eller var jag sa för jag brukar ju sjäälvklart inget sådant längre! iaf, dom svalde det..

Sprang fort som attan ner i källaren och gömde allt innan dom hann komma.

Men nu till det jobbiga.
Morsan framöver måste ha koll på min ekonomi
Och att jag måste pissa (gjorde jag redan innan detta ändå så) som tur var så var min socialkärring sjuk både igår och idag så jag slapp pissa fram tills nästa vecka..

Hoppas bara dom där 10 jävla iktona jag käkade i förgår går ur tills på Måndag/Tisdag..

Vad tror ni experter?

Och det där med snuten har päronen det typiska argumentet att det är det enda dom kan göra för att hjälpa mig innan jag far allt för illa ut.. klyschan alltså.
Senast redigerad av Kristofer. 2009-11-06 kl. 10:30.
Citera
2009-11-10, 00:23
Medlem
Citat:
Inte för att någon lär bry sig men jag skriver ändå, jag städade ju som sagt när fader kom dit och såg påsen, och han drog ju som sagt vidare direkt utan ett ord, 20min senare kom mor och far, undra vart grejerna var.. ja sa att jag hade slängt det för jag hittade det när jag städade under soffan eller var jag sa för jag brukar ju sjäälvklart inget sådant längre! iaf, dom svalde det..

Sprang fort som attan ner i källaren och gömde allt innan dom hann komma.

Men nu till det jobbiga.
Morsan framöver måste ha koll på min ekonomi
Och att jag måste pissa (gjorde jag redan innan detta ändå så) som tur var så var min socialkärring sjuk både igår och idag så jag slapp pissa fram tills nästa vecka..

Hoppas bara dom där 10 jävla iktona jag käkade i förgår går ur tills på Måndag/Tisdag..

Vad tror ni experter?

Och det där med snuten har päronen det typiska argumentet att det är det enda dom kan göra för att hjälpa mig innan jag far allt för illa ut.. klyschan alltså.

har följt tråden lite, hur gick det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in