2009-11-04, 21:12
Medlem
SkalleN87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antiadmin
Lite Fritzl varning. Helt sjuk är ju gubben. Kan inte någon vara snäll och våldta honom i 16 år?

Skulle det inte vara billigare snabbare och bättre för alla att bara sätta en kula i nacken och sen är det klart!
Citera
2009-11-04, 21:43
Medlem
Mvks avatar
räcker inte med våldtäckt, han måste sälja flickebarnet också.

Vad säger man?
Finns fan inga ord.....

DET här är BROTT i min värld.
Inte tjackpundare som drar utblandade linor.
Citera
2009-11-04, 22:11
Medlem
Tantaloras avatar
Citat:
Om polisens misstankar stämmer, så har 57-åringens dotter utnyttjats från tidiga tonåren och fram till 29 års ålder.
Varför har då kvinnan själv inte slagit larm?
– Det är något speciellt med föräldrar, det är barnets trygga punkt. De förstår helt enkelt inte vad som händer, säger Angela Beausang.
http://www.metro.se/2009/11/04/91186...r-under-16-ar/
Vad är det här?

Är hon utvecklingsstörd? Barn när man är nästan 30?
En trettonåring kanske inte fattar att det är fel, men jag tvekar om det också.
Citera
2009-11-04, 22:20
Avstängd
Hela historien låter konstig av skäl som andra redan tagit upp, att mannen inte heller är anhållen eller häktad utan bara delgiven misstanke innebär att åklagaren inte har "sannolika skäl".

Är det "pappas lilla flicka" som tar hämnd för att hon inte får bränna pappas kreditkort längre?
Citera
2009-11-04, 22:23
Bannlyst
Hmmm.... Vilka andra män har han "sålt" dottern till?
Traktens alkisar? Kontakter via nätet?
Så då har han agerat hallick. Nåt som verkar mysko är ju att som höjdare eller VD o dyl så vill man verkligen INTE ha en massa "loose strings"; löst folk som vet vem man är och att man är ett monster.
Och pengarna spelar ju inte in för det verkar han ha redan.

Men man vet ju inte vad fasen pressen menar med "höjdare" nuförtiden. Kanske nån som driver luftballongsfirma.
Senast redigerad av HonheterNelly 2009-11-04 kl. 22:57.
Citera
2009-11-04, 22:25
Medlem
Smultronstallets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Hela historien låter konstig av skäl som andra redan tagit upp, att mannen inte heller är anhållen eller häktad utan bara delgiven misstanke innebär att åklagaren inte har "sannolika skäl".

Är det "pappas lilla flicka" som tar hämnd för att hon inte får bränna pappas kreditkort längre?

Förmodligen inte, det är snarare så att bevisläget är för knepigt
Citera
2009-11-04, 22:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronstallet
Förmodligen inte, det är snarare så att bevisläget är för knepigt

Shitta-b, mången män har upptäckt att enbart en fd hustrus eller flickväns ord räcker för att rättsväsendet kastar dem inom lås och bom utan tillstymmelse till bevisning.
Citera
2009-11-05, 01:12
Medlem
DemHerrens avatar
Ledtråd; Ingen av dom fyra stora drakarna har något infört. Nyheter24 har nyheten införd och refererar till Metro.
Citera
2009-11-05, 06:21
Medlem
Nåt som inte stämmer...

Vet inte om jag riktigt tror på detta..
mina teorier :

1. Dottern började knarka i unga år och har under åren fått hjälp av pappan ekonomiskt för att sluta, fixa lägenhet etc. Nu har han sagt stopp och då kommer hämnden.
Citera
2009-11-05, 07:39
Medlem
Gurka___s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tonygadbilao
mina teorier :

1. Dottern började knarka i unga år och har under åren fått hjälp av pappan ekonomiskt för att sluta, fixa lägenhet etc. Nu har han sagt stopp och då kommer hämnden.

Tips: Det där är en (1) teori.
Citera
2009-11-07, 10:38
Medlem
DemHerrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tonygadbilao
mina teorier :

Dottern extremt knuten till föräldrarna som tagit på sig en mycket överbeskyddande roll. Hon har avskärmats från omvärlden. Hon lever i en bubbla där faderns ord alltid är rätt. Vi talar om en familj som lever likt en sekt.
Citera
2009-11-07, 10:47
Medlem
R.Rs avatar
Som andra sagt, man ska nog inte vara för snabb med att döma.
Men är det sant är det den typen av person man skulle vela misshandla riktigt rejält och sen sätta en kula i skallen på. Hur fan kan man sälja sin egen dotter när man t.o.m lever i välfärd, är det något slags nöje eller? Typ varför inte tjäna några extra laxar på min egen dotter så jag blir ännu rikare. Jävla äckel, får hoppas det inte är sant för hans del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in