• 1
  • 2
2009-11-04, 13:47
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Så du tänker ge upp?

Det hade inte jag gjort.

Jag mailade och mailade. Till slut så slutade dom svara.

Som sagt så har jag VISS förståelse att dom måste ha foto på ID, kort osv.
Men hur fan ska jag lösa det nu? Det går liksom inte.

Skulle inte förvåna mig om den där idioten Antonio för över pengarna till sitt egna konto.
Citera
2009-11-04, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Jag mailade och mailade. Till slut så slutade dom svara.

Som sagt så har jag VISS förståelse att dom måste ha foto på ID, kort osv.
Men hur fan ska jag lösa det nu? Det går liksom inte.

Men du har ju satt in pengar med ditt egna VISA-kort? Varför mejlar du inte foto på ditt egna ID och kort?
Citera
2009-11-04, 14:05
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Men du har ju satt in pengar med ditt egna VISA-kort? Varför mejlar du inte foto på ditt egna ID och kort?

För dom vill ha foto på HANS också. Annars betalar dom inte ut.

"Hej xxxxxx,

Tack för ditt mail till Betsson.

Jag läste hela ditt mail xxxxx. Tyvärr så gäller reglerna som finns samtliga kunder. Även dig med andra ord.

Om vi begärt in viss dokumentation för att kunna betala ut pengar till dig, så måste vi få in den för att kunna acceptera uttaget. Motsatsvis innebär det att om du inte skickar in begärd dokumentation så kan vi ej betala ut dig.

Tveka inte att höra av dig om du har ytterligare frågor.

Med vänliga hälsningar

Antonio

Betsson Support"
Citera
2009-11-04, 14:10
Medlem
Be din kompis mejla dig ett foto på hans ID då. Strunt samma att ni inte hörts på länge.

Vad gäller Visa-kortet kräver inget spelbolag att man ska kunna visa upp ett kort som är sex år gammalt. Banken kräver ju att man ska klippa och slänga det när det gått ut.

För övrigt är det märkligt att Betsson tillåter en insättning där namn på kortinnehavare och spelkontoinnehavare inte överensstämmer. Klantskallar.
Citera
2009-11-04, 14:12
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Be din kompis mejla dig ett foto på hans ID då. Strunt samma att ni inte hörts på länge.

Vad gäller Visa-kortet kräver inget spelbolag att man ska kunna visa upp ett kort som är sex år gammalt. Banken kräver ju att man ska klippa och slänga det när det gått ut.

För övrigt är det märkligt att Betsson tillåter en insättning där namn på kortinnehavare och spelkontoinnehavare inte överensstämmer. Klantskallar.

Jag har inte telefonnummer, jag har inte mail, jag vet inte vad han bor.
Och vad det kräver Visa-kortet så gör dom ju det visst. Du verkar vara lite trög. Jag säger bara att jag försökt så mycket det går.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in