• 1
  • 2
2009-11-07, 00:15
Medlem
Haruspexs avatar
Då jag tidigare snusade skruf hade jag det problemet ibland på någon enstaka snus, men aldrig på alla. Tror definitivt du kommer få kompensation.
Citera
2009-11-07, 01:44
Medlem
Lassehetjags avatar
Jag hade så på en av påsarna i en grov-svart.
Då grät jag, plockade fram symaskin och tråd och rättade till misstaget.
Den snusen har jag för övrigt ramat in på mitt rum för att jag blev så nöjd över att jag kunde sy ihop den
Så du skulle kunna skicka dosan till mig så syr jag ihop alla med fin röd tråd
Citera
2009-11-07, 09:01
Medlem
Ida Bs avatar
Tycker Skruf ofta antingen är trasiga i kanten eller sitter i hop i en nästan obrytbar massa. Undrar om de har problem med tillverkningen? Inte varit så med andra märken vad jag vet...
Citera
2009-11-07, 09:17
Medlem
BohemianSons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Skicka den till tillverkaren och fråga varför det ser ut som det gör.

Har du tur kanske dom ersätter dig mångfalt
Hehe, ja jag hade inte kostat på mig tiden att skicka in klagomål för 30 kronor, men vi är alla olika

Ont: Nej så klart, du köpte ju inte lös...
Citera
2009-11-07, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ida B
Tycker Skruf ofta antingen är trasiga i kanten eller sitter i hop i en nästan obrytbar massa. Undrar om de har problem med tillverkningen? Inte varit så med andra märken vad jag vet...
Det där håller jag med dig om, dom är oftast jävligt tjocka och ojämna, inget som man som man skakar runt så lätt heller.
Får ha dom under läppen i 20 min innan dom får den rätta formen.

Ts. Du har säkert redan löst problemet men det är bara att gå till affären du köpte snusen på och visa dom dosan så får du garanterat en ny.
Citera
2009-11-07, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BohemianSon
Hehe, ja jag hade inte kostat på mig tiden att skicka in klagomål för 30 kronor, men vi är alla olika

Ont: Nej så klart, du köpte ju inte lös...

Har man tur kan man faktiskt få en hel stock tillbaka, om dom nu bryr sig om sina kunder vilket Sweden match i alla fall verkar göra. (:
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in