För ca 4 månader sen tog det slut mellan mig och mitt ex för att han hittade en ny tjej.
Han behandlade mig som skit, jag såg han med henne och flippade såklart på dem båda, han kunde inte förklara sig han kom bara till mig dagen efter och sa att han var kär. Jag nickade bara och han gick, efter det pratade vi inte mer.
Då hade vi vart tillsammas i nästan fyra år.
Det tog slut mellan dem för ca 2 månader sen för att han tyckte att hon var en dålig tjej osv...
Då ringde han mig och ville träffa mig och säga typ förlåt för allting för han kände sig så dum. Precis när jag hade kommit över honom lite..
Jag sov hos honom ett par gånger och han sov hos mig, vi hade inte sex eller nåt utan var bara med varandra.
Han nämde ett antal gånger att han aldrig ville ha tillbaka henne osv..
Jag trodde ju på honom och var glad över att det var slut mellan dem.
Jag visste ju vem tjejen var och jag har aldrig tyckt om henne.
Men sen fick jag reda på att dem hade börjat träffas igen och jag verkligen hatar den tjejen så jag blir ju såklart sur och sa upp kontakten med honom.
Han ville dock ha mig kvar som vän, men det gick jag inte med på.
Nu är dem tillsammans igen och deras "uppehåll" varade i ca 2veckor.
Den här killen har verkligen sårat mig totalt, alltså trampat på mitt hjärta och spottat mig i ansiktet. Men han var ändå mitt livs största kärlek.
Idag har jag en ny pojkvän som jag tror att jag är kär i, vi har kul tillsammans och han får mig att tänka på annat.
Han bor ganska långt bort så det blir ju några ensamma nätter.
Och dem gånger jag är ensam, lyssnar på musik och tänker tillbaka så saknar jag honom enormt mycket. Jag kan inte förklara hur mycket jag saknar honom.
Kanske jag inte är redo för ett nytt förhållande?
Visst saknar jag min nuvarande pojkvän också men det är just dem här ensamma nätterna och minnerna som är jobbiga, som idag när jag råkade se fotona på mitt ex i byrålådan..
Jag vet inte hur jag ska göra! Jag blir tokig!
Han behandlade mig som skit, jag såg han med henne och flippade såklart på dem båda, han kunde inte förklara sig han kom bara till mig dagen efter och sa att han var kär. Jag nickade bara och han gick, efter det pratade vi inte mer.
Då hade vi vart tillsammas i nästan fyra år.
Det tog slut mellan dem för ca 2 månader sen för att han tyckte att hon var en dålig tjej osv...
Då ringde han mig och ville träffa mig och säga typ förlåt för allting för han kände sig så dum. Precis när jag hade kommit över honom lite..
Jag sov hos honom ett par gånger och han sov hos mig, vi hade inte sex eller nåt utan var bara med varandra.
Han nämde ett antal gånger att han aldrig ville ha tillbaka henne osv..
Jag trodde ju på honom och var glad över att det var slut mellan dem.
Jag visste ju vem tjejen var och jag har aldrig tyckt om henne.
Men sen fick jag reda på att dem hade börjat träffas igen och jag verkligen hatar den tjejen så jag blir ju såklart sur och sa upp kontakten med honom.
Han ville dock ha mig kvar som vän, men det gick jag inte med på.
Nu är dem tillsammans igen och deras "uppehåll" varade i ca 2veckor.
Den här killen har verkligen sårat mig totalt, alltså trampat på mitt hjärta och spottat mig i ansiktet. Men han var ändå mitt livs största kärlek.
Idag har jag en ny pojkvän som jag tror att jag är kär i, vi har kul tillsammans och han får mig att tänka på annat.
Han bor ganska långt bort så det blir ju några ensamma nätter.
Och dem gånger jag är ensam, lyssnar på musik och tänker tillbaka så saknar jag honom enormt mycket. Jag kan inte förklara hur mycket jag saknar honom.
Kanske jag inte är redo för ett nytt förhållande?
Visst saknar jag min nuvarande pojkvän också men det är just dem här ensamma nätterna och minnerna som är jobbiga, som idag när jag råkade se fotona på mitt ex i byrålådan..
Jag vet inte hur jag ska göra! Jag blir tokig!
lämna killen du är tillsammans med nu det leder igenstans, du kommer aldrig få någon tröst där inte. Ingen tomhet kommer att fyllas upp av att något annat saknas.
känns det fel - lämna, move on.