Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2009-11-02, 17:39
Medlem
Dalailamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Du har snart 1000 inlägg och då kommer det här förslaget..du vill att dessa inlägg ska komma till någon form av nytta antar jag? Då höjer jag till 3000 inlägg, vad tycks? Låter väl mer rävaktigt än 1000?

Finns för många nötter bland dessa "FB-rävar" så ett sånt forum behövs inte

Hehe, redan sagt att det inte gör mig så mycket vilka kriterier man sätter upp för ett sådant forum

Har dock insett nu att folk knappast är pro idéen så det är bara att lägga ner...
Citera
2009-11-02, 18:25
Medlem
surfacings avatar
Ytterligare en sandlåda utöver ladiback, där vuxna män har möjligheten att smöra för varandra och sitta och leka med sin egen avföring?

Nej tack. Jag ser ingen anledning till att särbehandla användare med hög postcount etc. Dom kan ju vara lika dumma i huvudet för det.
Citera
2009-11-02, 18:32
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Nja, det räcker ju med 46 inlägg?

Oj, fick för sig att h*n skrev 2000 inlägg.
Citera
2009-11-02, 19:48
Citat:
Ursprungligen postat av surfacing
Ytterligare en sandlåda utöver ladiback, där vuxna män har möjligheten att smöra för varandra och sitta och leka med sin egen avföring?

Nej tack. Jag ser ingen anledning till att särbehandla användare med hög postcount etc. Dom kan ju vara lika dumma i huvudet för det.

Jag har hört att de skall t.o.m. var dummare.
Citera
2009-11-02, 20:12
Medlem
surfacings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Jag har hört att de skall t.o.m. vara dummare.
Mjo, bara titta på mig till exempel.
Citera
2009-11-02, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Jag tror h*n med idiotiska ideer åsyftade ideer som aldrig kommer genomföras.
T ex att outlaw plockas bort och att användarna röstar om regelbrott, att användarna kan rösta tillbaka populära användare som blivit avstängda osv.

Du menar den där idiotiska idén demokrati, som gäller i den idiotiska världen utanför FB, som du helst inte vill veta finns? Sådana där idiotiska idéer som ifrågasätter din auktoritet, kanske rent av pissar på din auktoritet.

Jag kan tycka att förslaget är väl menat, men uddlöst. FB-räv är väl per definition någon som varit medlem sedan 2002, som t.ex. admin. Många sådana medlemmar har ju som sagt nya användarnamn idag så där brister det att modifiera förslaget.

Ett forum lite som en klapp på axeln för att man trots allt stannat kvar på FB, som en guldklocka för lång och trogen tjänst, som tillgången till Outlaw? För mig är ett Outlaw, ett Outlaw för mycket, och dessutom tycker jag att det finns tillräckligt med självutnämnande och elitism på FB som det är. Därför sågar jag förslaget.
Citera
2009-11-02, 21:57
Bannlyst
Jag skulle vilja slå ett slag för de gamla TYSTA rävarna. Om det är något det ska skapas ska det vara för dem som är från 2004(?) eller bakåt och som har under 1000(?) inlägg. Kan gärna ha någon uträkningen att de ska snitta 50(?) ord per inlägg.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in