Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-11-02, 16:25
Citat:
Ursprungligen postat av Dalailama
Visst finns LB och det där it-forumet men LB är ju per definition ganska spårat.. tänkte snarare på ett forum där mer erfarna FB:are kunde komma med förslag om förbättringar, diskutera saker utan troll osv osv.. men detta kanske inte stämmer överens med yttrandefrihetstänkandet på FB..

som sagt, bara ett förslag

Varför duger inte Flashback forat? Är så trött på alla "öh, troll" "2009erna suger apballe" "KFKa den n00ben". Kan inte ni dra åt fanders och låta oss troll få springa fritt?
Citera
2009-11-02, 16:32
Medlem
micaeles avatar
Vi har Laidback och 2000-klubben, det räcker gott. Varför skulle man (jag antar att jag tillhör rävstammen) vilja sitta i ett tyst och öde forum där ingenting kul händer?
Citera
2009-11-02, 16:34
Medlem
chribsson2s avatar
Sicken konstig idé. Vad skulle syftet vara egentligen?
Citera
2009-11-02, 16:35
Bannlyst
Vad spelar det för roll om det finns ett forum för "veteraner"? Laidback funkar väl bra?
Citera
2009-11-02, 16:35
Medlem
Dalailamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Varför duger inte Flashback forat? Är så trött på alla "öh, troll" "2009erna suger apballe" "KFKa den n00ben". Kan inte ni dra åt fanders och låta oss troll få springa fritt?

Förstår för det första inte vad du säger... vet inte vad KFKa är för någonting och dina meningar saknar logisk uppbyggnad..

Jag kom med ett förslag.. gillar du det inte så kan du ju komma med konstruktiv kritik.. att tala om för mig att jag ska dra åt fanders spär nog bara på fördomen om att det borde finnas ett forum där troll inte tillåts springa fritt...

EDIT: vad är anledningen till att LB inte är öppet för alla?
Citera
2009-11-02, 16:40
Citat:
Förstår för det första inte vad du säger... vet inte vad KFKa är för någonting och dina meningar saknar logisk uppbyggnad..

Näh, jag härmade ju er.

Citat:
Jag kom med ett förslag.. gillar du det inte så kan du ju komma med konstruktiv kritik..

Den var konstruktiv?

Citat:
att tala om för mig att jag ska dra åt fanders spär nog bara på fördomen om att det borde finnas ett forum där troll inte tillåts springa fritt...

Fördomen? Snacka om ologisk semantik här (eller är det septisk?).
F.ö. bad jag dig inte dra åt fanders. Ta inte allt så bokstavligt.
Citera
2009-11-02, 16:48
Medlem
Dalailamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Näh, jag härmade ju er.

Den var konstruktiv?

Fördomen? Snacka om ologisk semantik här (eller är det septisk?).
F.ö. bad jag dig inte dra åt fanders. Ta inte allt så bokstavligt.

Då missförstod jag dig helt.. insåg inte att du försökte härma mig eftersom jag mig veterligen aldrig skrivit på det sättet

Oavsett, det kanske inte är någon bra idé med ett enskilt forum men jag tyckte i alla fall att förslaget skulle upp till diskussion..
Citera
2009-11-02, 16:52
Medlem
Arch_Angels avatar
tycker det känns ganska meningslöst & förstår som inte meningen med det? Dom som är less på FB å har idiotiska synpunkter får väl slås samman å bilda ett nytt forum.
Citera
2009-11-02, 16:55
Medlem
Dalailamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arch_Angel
tycker det känns ganska meningslöst & förstår som inte meningen med det? Dom som är less på FB å har idiotiska synpunkter får väl slås samman å bilda ett nytt forum.

Du har uppenbarligen inte riktigt förstått konceptet med FB va?
Citera
2009-11-02, 16:59
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Du har uppenbarligen inte riktigt förstått konceptet med FB va?

Jag tror h*n med idiotiska ideer åsyftade ideer som aldrig kommer genomföras.
T ex att outlaw plockas bort och att användarna röstar om regelbrott, att användarna kan rösta tillbaka populära användare som blivit avstängda osv.
Citera
2009-11-02, 17:05
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Jag tror h*n med idiotiska ideer åsyftade ideer som aldrig kommer genomföras.
T ex att outlaw plockas bort och att användarna röstar om regelbrott, att användarna kan rösta tillbaka populära användare som blivit avstängda osv.

Flashback skulle dock må mkt bättre om StateCollaps återinträdde som den gladlynte fascisten han var (är?).
Citera
2009-11-02, 17:35
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Varför inte starta en forumdel för gamla FB-rävar som har varit med ett tag?
Säg reg-datum 2 år tillbaka samt ett minimum om 1000 inlägg?

Kanske redan varit uppe på förslag?

Du har snart 1000 inlägg och då kommer det här förslaget..du vill att dessa inlägg ska komma till någon form av nytta antar jag? Då höjer jag till 3000 inlägg, vad tycks? Låter väl mer rävaktigt än 1000?

Finns för många nötter bland dessa "FB-rävar" så ett sånt forum behövs inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in