• 1
  • 2
2009-11-01, 06:57
Medlem
Som tidigare nämnts så är nog lim det mest potenta du kan komma över i en mataffär.
Det är av största vikt vilken sort och vilket märke det är, dom flesta fungerar inte alls.
Den svarta kontaktlimstuben med gul text på från casco är den överlägset mest potenta limsorten.
Några av mina mest övervälldigande drogupplevelser har faktiskt inträffat på lim back in the days lol.
Det är troligen inte särskilt sunt att sniffa lim och man får en rätt obehaglig baksmälla också men man kan få sjuka upplevelser på det så om man inte testat med den rätta sorten bör man i alla fall pröva en gång.
2009-11-01, 10:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av felsteg
Ett varningens ord ska till här tror jag. Beroendepotentialen stiger exponentiellt mot flourhalten vid inhalering av tandkrämsångorna. För nybörjare är det helt enkelt börja med att svälja innan man riktigt har fått kläm på ruset och alla dess nyck.

Se till att välja en tandkräm med triklosan i (även kallat LCD i vissa kretsar) annars är det hela meningslöst. Triklosan har vissa egenskaper som kan nyttjas i russyfte:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Triklosan

För att maximera effekten bör tandkrämen inmundigast på fastande magen vilket också reducerar eventuellt illamående. Som nybörjare bör du inte äta mer än en flaska, börja med en halv och om du inte tycker att det räcker så tar du resten senare. Om du mot mina rekomendationer väljer att röka triklosanen så rekommenderar jag ca 1/4 av dosen. Tänk på att ruset blir intensivare vid rökning.

Det kan vara värt att kolla med din lokala kran om denne säljer rent triklosan, annars så kan internet vara en bra plats att leta på. Du slipper vissa magproblem kopplade till tandkrämsätningen om du kör med rent pulver men å andra sidan så kan det vara ett plus att ha rena tänder och shysst andedräkt.

Se till att du sitter ner när du använder triklosan! Det kan snurra till ordentligt när det börjar kicka (speciellt vid rökning) och för att slippa att trilla och så sig så rekomenderar jag att du slår dig ner helt enkelt.

Ta det lugnt nu och ge inte LCD oförtjänt dåligt rykte. Det sista vi behöver är att ge Aftonbladet ännu en anledning att skapa rubriker. Det är redan på väg bort från dagens tandkrämer (tur att man har köpt på sig ett stort lager här )

Lite övrig info från wikipedia:

Triclosan is regulated by the U.S. Food and Drug Administration, the Environmental Protection Agency, and the European Union. During wastewater treatment, a portion of triclosan is degraded, while the remaining adsorbs to sewage sludge or exits the plant in wastewater effluent.[4][5] In the environment, triclosan may be degraded by microorganisms or react with sunlight, forming other compounds, which may include chlorophenols and dioxin, or it may adsorb to particles that settle out of the water column and form sediment.

Efter några sökningar på google kom jag fram till att det är väldigt farligt (triclosan), men jag fick heller inte fram att man kan använda det som drog
2009-11-01, 10:58
Medlem
Det verkar vara försent att rädda hjärnceller här ändå..
Tomatens blad?

Men varför försöka bli hög på sådant när det enda man behöver är meditation? Ingen som upplevt lite av Kundalini?
2009-11-01, 11:18
Medlem
Himmler!s avatar
Sök nästa gång. Tråd låst.

Mod.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem