2009-10-31, 18:20
Medlem
kolios avatar
Tjenare, på betsson är oddsen 3,6 att aik vinner. Det jag undrar är om jag satsar idag(ett dygn före matchen) och det visar sig att aik vinner. Den tidpunkten jag satsade mina pengar var oddsen 3,6 men om de sedans sänks till 2,0 vilket odds räknar de min vinst summa på?
Citera
2009-10-31, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kolio
Tjenare, på betsson är oddsen 3,6 att aik vinner. Det jag undrar är om jag satsar idag(ett dygn före matchen) och det visar sig att aik vinner. Den tidpunkten jag satsade mina pengar var oddsen 3,6 men om de sedans sänks till 2,0 vilket odds räknar de min vinst summa på?

3,6
Citera
2009-10-31, 18:25
Medlem
kolios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cerdo
3,6

Tackar för snabbt svar
Citera
2009-10-31, 18:36
Medlem
Kaustis avatar
Ha i åtanke att AIK inte tjänar någonting alls på att vinna matchen bara. Dom klarar sig med ett kryss.
Citera
2009-10-31, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Ha i åtanke att AIK inte tjänar någonting alls på att vinna matchen bara. Dom klarar sig med ett kryss.
Om det står oavgjort i slutminutrarna lär dock IFK ha varenda jävla spelare, ink. Kim Christensen på AIK's planhalva, vilket mycket väl kan leda till ytterligare ett AIK-mål.
Dock tror både mitt hjärta och mitt spelarhuvud på en blåvit seger och ett underbart SM-GULD!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in