2009-10-31, 02:04
Medlem
Immortaliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balba
Har hört alla möjliga historier från en nära anhörig som jobbar på sjukhuset. Allt ifrån vaser och deodoranter som fastnat i anus och behövt opereras ut. Var försiktig eller knyt fast det i ett snöre eller nåt så du får ut det.

Mitt anus är enkelriktat, känner obehag för något annat.

Här bör man höja ett varningens finger till alla analtöjare!

Se för böveln till att inget fastnar där inne. Under min första utbildningstid på gastrokirurgen chockade handledaren med att visa bilder på en operation han utförde för att plocka ut ett objekt modell längre och större ur en mans tarm.

Skjut inte in något mer än att det går att fatta det utifrån.
Citera
2009-10-31, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Immortalis
Här bör man höja ett varningens finger till alla analtöjare!

Se för böveln till att inget fastnar där inne. Under min första utbildningstid på gastrokirurgen chockade handledaren med att visa bilder på en operation han utförde för att plocka ut ett objekt modell längre och större ur en mans tarm.

Skjut inte in något mer än att det går att fatta det utifrån.

Jag tänker mig att jag sitter relativt säkert från just att någonting fastnar då jag håller mig till rektum och inte går förbi tarmöppningen. Men absolut varningen är berättigad. Hade inte varit roligt att behöva besöka läkaren för en sådan sak.
Citera
2009-10-31, 02:31
Medlem
wzbzs avatar
"Idag jobbar jag på ett äpple."
Haha lät så jävla kul!
Citat:
Ursprungligen postat av U137
Fråga till TS: Det är ju uppenbart att du lyckats töja ringmuskeln rejält, men har du inte tagit någon skada av detta? Jag menar har du inga problem att "hålla tätt" när du blir skitnödig?
Ringmuskeln är en muskel precis som alla andra muskler. Klart man kan spänna den när det behövs. Jag menar en person som kan gå ner i spagat går ju inte runt med spagettiben. Om analsex ledde till inkontinens skulle ju hälften av alla kvinnor på stan gå runt med blöjor.
Citera
2009-10-31, 09:30
Medlem
Ot raderat
//Moderator
Citera
2009-10-31, 10:27
Medlem
[Strange Days]s avatar
Ett finger i röven kan vara jäkligt skönt då och då...men ett äpple...?
Citera
2009-10-31, 11:16
Medlem
Nedomanskys avatar
Den ultimata analtöjaren torde väl vara en orange trafikkon, sådana som finns vid vägbyggen o liknande?
Inget hattande med äpplen hit o dit, nej det är bara att nedsänka rövhålet över konen alltefter tycke o smak...
Citera
2009-10-31, 11:31
Bannlyst
Citat:
Under min första utbildningstid på gastrokirurgen chockade handledaren med att visa bilder på en operation han utförde för att plocka ut ett objekt modell längre och större ur en mans tarm.

Det vore en intressant operation utifall någon stoppar in en glasflaska eller vas i röven som sedan råkar spricka när den är i hans arsle.
Senast redigerad av fläskbak 2009-10-31 kl. 11:55.
Citera
2009-10-31, 16:23
Medlem
Redladys avatar
Farlig lek

Citat:
Ursprungligen postat av tgp1945
Jag tänker mig att jag sitter relativt säkert från just att någonting fastnar då jag håller mig till rektum och inte går förbi tarmöppningen. Men absolut varningen är berättigad. Hade inte varit roligt att behöva besöka läkaren för en sådan sak.

Hur många tror du inte att precis som du trott att de varit "säkert" att göra precis som du håller på.

ALLT du försöker stoppa in i baken MÅSTE ha ett rejält stopp! Äpple är en sak som lätt kan fortsätta in och du måste besöka sjukvården för att få ut det... Skall du då köra med, att du gick omkring naken. Halkade och det råkade ligga ett äpple på golvet som hamnade precis på anus?
Citera
2009-10-31, 16:36
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlady
Hur många tror du inte att precis som du trott att de varit "säkert" att göra precis som du håller på.

ALLT du försöker stoppa in i baken MÅSTE ha ett rejält stopp! Äpple är en sak som lätt kan fortsätta in och du måste besöka sjukvården för att få ut det... Skall du då köra med, att du gick omkring naken. Halkade och det råkade ligga ett äpple på golvet som hamnade precis på anus?

Jag har tidigare förespråkat trafikkonen som hjälpmedel för att töja rövhålet. Jag kan garantera att TS aldrig kommer att få några som helst problem med att denna på något vis skulle kunna fastna i ändtarmen då den ju har ett rejält stopp...
Citera
2009-10-31, 16:44
Medlem
pazeras avatar
Brukar du stoppa in dina grejer i en kondom eller dyligt innan du för in dem i rumpan?

Pratar du med någon i din omgivning om din "böjelse"?

Kör du med lavemang innan du börjar leka?
Citera
2009-10-31, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pazera
Brukar du stoppa in dina grejer i en kondom eller dyligt innan du för in dem i rumpan?

Pratar du med någon i din omgivning om din "böjelse"?

Kör du med lavemang innan du börjar leka?

1. Ibland. Oftast inte.
2. Nej, aldrig.
3. Oftast tar jag av munstycket på duschslangen och spolar rent.
Citera
2009-11-01, 00:41
Medlem
Injustices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fläskbak
Det vore en intressant operation utifall någon stoppar in en glasflaska eller vas i röven som sedan råkar spricka när den är i hans arsle.

Det vore sannerligen intressant. Om du kollar följande länk får du se lite av händelseförloppet innan det är dags för operation. Man bör nog inte stoppa upp sköra saker där bak. Speciellt inte om det är risk för vassa skärvor och dylikt när de går sönder.

VARNING på följande!

http://www.efukt.com/2339_1_Guy_1_Cup.html

Stackars sate
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in