2004-01-17, 10:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av konrad_khan
En bra varning!

Jo, jag var förberedd på att Du skulle tycka det... Du brukar ju ha "smalbegåvade" åsikter generellt...

// Roger P.
2004-01-17, 10:38
Medlem
konrad_khans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Jo, jag var förberedd på att Du skulle tycka det... Du brukar ju ha "smalbegåvade" åsikter generellt...

// Roger P.

Du får gärna vara mer specifik. Vad är mina "smalbegåvade" åsikter?

Du borde hålla dig till din avföring för ni är på samma nivå.
2004-01-17, 10:57
Bannlyst
Citat:
Du får gärna vara mer specifik. Vad är mina "smalbegåvade" åsikter?

Ojdå... öm tå?

Faktum är att jag tror aldrig att Du och jag varit av samma åsikt i någon fråga. Det ser jag som ett sundhetstecken från min sida. Du är dessutom ofta dryg och oförskämd. Det gillar inte jag. Dessutom stör jag mig något otroligt på Din avatar... Byt omedelbums...

Personpåhoppet om mig och min avföring är så dumt att det orkar jag inte ens kommentera...

// Roger P.
2004-01-17, 10:58
Medlem
sursomfans avatar
Citat:

Konrad Khan har en fantastisk retorisk förmåga. Han har nog tagit till sig regeln att om personangrepp som är underförstådda är tillåtna till skillnad från de uppenbara som "din moderator" och liknande.
2004-01-17, 11:09
Medlem
konrad_khans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Ojdå... öm tå?

Faktum är att jag tror aldrig att Du och jag varit av samma åsikt i någon fråga. Det ser jag som ett sundhetstecken från min sida. Du är dessutom ofta dryg och oförskämd. Det gillar inte jag. Dessutom stör jag mig något otroligt på Din avatar... Byt omedelbums...

Personpåhoppet om mig och min avföring är så dumt att det orkar jag inte ens kommentera...

// Roger P.

Va, min avatar är den klart snyggaste på forumet!
2004-01-17, 11:10
Medlem
konrad_khans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sursomfan
Konrad Khan har en fantastisk retorisk förmåga. Han har nog tagit till sig regeln att om personangrepp som är underförstådda är tillåtna till skillnad från de uppenbara som "din moderator" och liknande.

Om jag nu någon gång gjort mig skyldig till personangrepp så handlar de väl i regel om någons åsikter. För dig verkar det räcka med vilken färg på håret de har.
2004-01-17, 11:25
Medlem
sursomfans avatar
Citat:
Om jag nu någon gång gjort mig skyldig till personangrepp så handlar de väl i regel om någons åsikter. För dig verkar det räcka med vilken färg på håret de har.

Tror du verkligen att jag skulle bli ledsen för att du skrev det där? Dessutom har du fel.
2004-01-17, 11:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XenuHubbard
Har ni fest, eller...?

Det verkar lurt.
All denna text och alla dessa inlägg bara för mig?
Jag blir nästan rörd... Gud vad ni är söta...
2004-01-17, 12:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Precis, svartskallar hela bunten! Jag vet fan knappt vilka de där två svartskallarna är, förutom att den ene har ett löjligt efternamn som knappt går att stava. Den där jävla Afonso vet jag inte ens vad han heter, men så skiter jag i honom också, vet inte ens vem det är. Har först nu förstått att det är din stora idol, trodde du hade stavat Alfonso fel bara i ditt smeknamn.

Jag är bara less. Som den svenska Elitserien i hockey, där det är fanimej fler finnar än svenskar som spelar.

Okej om den där Kennedy-svartskallen är svensk medborgare sedan födseln, men man borde fanimej förbjuda att ta hit utlänningar bara för att spela fotboll.
Jag förstår visserligen om MFF har många svartskallar, eftersom hela Malmö är ett enda jävla negerghetto, men resten av det riktiga Sverige ska inte behöva kontamineras lika illa.
Som det är nu så går jag hellre och ser en division 5-match än att se en massa inhyrda svartskallar som inte ens kan språket, och ska representera ett SVENSKT lag. :mad: :mad:
Håller med, får jag också varning för det?
2004-01-17, 12:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Det finns ingen anledning att använda uttryck som "svartskalle" eller "jävla negerghetto" för att föra fram sin ståndpunkt. Det tillför inte något till debatten. Varför är det så svårt att förstå?

Jag brukar använda de ord som finns i det svenska språket när jag pratar och argumenterar. Svartskalle ingår i det svenska språket. Jag använder det, svårare än så är det inte.
Det finns all anledning att använda ett speciellt ord så länge som det ingår i vår vokabulär. Det är därför ordet finns, för att användas - vare sig DU gillar det eller ej.

Hursomhelst fick jag lära mig tidigit här i livet att man ska stå rakryggad och säga vad man tycker. Jag skrev vad jag tyckte, och jag använde svenska ord ur det svenska språket. Inget konstigt med det.
Vissa blir upprörda av vissa ord. Jag blir det inte.

Cirkulera!
Storm i ett vattenglas är min högst personliga åsikt.
Nu ska jag vidare och skriva om något vettigare.

Ps. Scramble, du nämnde att ni hade diskuterat detta i Outlaw. Kan du komma med en statusrapport om vad som sagts där om Ozze apropå hans hot och idiotier? Ds.
2004-01-17, 12:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SKÅNELAND
Håller med, får jag också varning för det?

Bevisligen så varnas det för skitsaker om man råkar husera i ett forum med en moderator som inte råkar vara av samma åsikt.

Visst finns det bra moderatorer, jena tycker jag exempelvis sköter sina åtaganden med bravur, men det finns också ett antal mindre bra moderatorer. Ett flertal av dom mindre bra har svårigheter att skilja på sin roll som moderator och sitt privatanvändande.

Nu ska jag inte klaga i onödan eftersom jag lyckligtvis varit förskonad från de värsta dårarna, men det är väl bara en tidsfråga... Vad jag egentligen vill ha fram är att thompas varning tydligt visar återigen att det här systemet med en massa snorungar med rätt att varna andra användare är felaktigt. En moderatorsroll på ett så här stort forum ska man inte kunna söka aktivt till utan enbart bli tilldelad.

Då blir vi av med problemet att de som ofta visar intresse för att bestämma över andra på ett internetforum är gamla mobboffer som ser det som någon slags revansch för att de andra killarna i klassen hällde vatten i dennes kalsonger på skolgympan.

Sådana personer är farliga att ge någon som helst makt till...

// Roger P.
2004-01-17, 12:35
Medlem
Schaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Cirkulera!
Storm i ett vattenglas är min högst personliga åsikt.
Nu ska jag vidare och skriva om något vettigare.
Nähäej du! Du ska bannas enligt reglerna. (bra försök)

Säger Fläskbak(kille) bajspackare en gång till på gayforumet med Lady Celine kvar som moderator så ska han också ut.

Ska det varnas så ska det också bannas. Något att tänka på för er moderatorer som varnar bra användare för struntsaker. Det är därför viktigt att varningarna inte bara är trams.
Citat:
Ursprungligen postat av Scramble
Vad gäller din andra fråga så tyckte det var värt en varning, jag tog upp det i outlaw och fick ett enhälligt svar av de kollegor som var närvarande(3 st). Vilka det var hör inte hit. Där har du hela historien.
Lady Celine, IDF och Lilo. Lady Celine och IDF för att de är odugliga annars också, och Lilo för att hon har mycket onlinetid och därmed stor chans att hon var en av de tre.

/Schaffer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in