Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2010-01-08, 05:17
Bannlyst
Tro mig, det är inget att ha. Desto fler knarkarvänner du skaffar, desto större risk är det att du verkligen fastnar.
Citera
2010-01-08, 10:59
Medlem
Battery6s avatar
Bland mina vänner var jag först med idén om att röka cannabis, tillslut berättade jag hur intresserad jag var för dom och en av dom kunde till och med fixa en släng, så på den vägen gick det och nu röker nästan alla jag känner!
Citera
2010-01-08, 11:33
Medlem
Knas - blir lätt att flera i vänskapskretsen blir intresserade och testar när någon/några testar. Så var det i alla fall för min krets : )
Anywho, som någon sagt, gå på rave! Många som pundar och ingen som skäms över det, dessutom tenderar folk som går på festerna att vara extremt trevliga och öppna : ) Är i alla fall min erfarenhet!
Citera
2010-01-08, 18:07
Medlem
BigBillyBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hxq
Tro mig, det är inget att ha. Desto fler knarkarvänner du skaffar, desto större risk är det att du verkligen fastnar.

Beror lite på, vet att vissa av mina vänner skulle ge mig en bra snyting om det skulle gå åt det hållet
Citera
2010-01-09, 02:00
Medlem
knoxahs avatar
Internet, kontakter. Amfetaminister, heroinister och sådant skit.

Jag beblandar mig inte med de längre dock.
Citera
2010-02-05, 03:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tessie23
Hmm, det känns lite "för pundigt"...

Methedrone, och methylone är väl det vi sysslar med.. Än så länge.

Jaa, vi får väl se hur vi löser det då... Bor i norrköping, och tror inte det finns ngn platta här, eller? :P
(har samma dilemma med vänneraspekten)
men var brukar ni gå? palace hugo otten
där har jag glidit omkring på den underbara blandningen nåra gånger
ni känner igen mig på mina ögon haha
Senast redigerad av disast3r 2010-02-05 kl. 03:43.
Citera
2010-02-05, 03:34
Medlem
80-talists avatar
Ut på dansgolvet och sök efter discopupiller! Kom ihåg att alla som inte dansar är narkotikaspan!
Citera
2010-02-05, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tessie23
Jaa, frågan lyder... Hur hittar man kompisar som inte är 100% i mot droger??

I vår vänskapskrets så är det enbart jag och min sambo som har provat något sånt här... Och vi känner att vi vill ha lite fler pundarvänner.
Att diskutera, prova nya saker ihop med osv... Ha roligt med helt enkelt, och inte behöva smyga med att man faktiskt gillar det!

Hur hittar ni era vänner? Jag är helt säker på att vi inte skulle ha en enda vän kvar om vi skulle säga att vi "knarkar på helgerna"...

Det här är ingen kontaktannons, är bara nyfiken!

Var öppen med att du gillar att röka på. Du lär tappa en del vänner och finna nya,
men polare som är med i svängen som man skaffar via droger är inte mycket att lita på.
Citera
2010-02-05, 13:45
Medlem
man tar det sakta men säkert, efter ett tag kan man få en som var väldigt anti och osäker att bli lite sugen att testa iaf.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in