• 8
  • 9
2009-10-29, 21:16
Medlem
submans avatar
kan det inte vara någon deltagare i såpan radio då?
Citera
2009-10-29, 21:35
Medlem
cheeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subman
kan det inte vara någon deltagare i såpan radio då?
Ja är väl just det att det finns så mycket att välja emellan. Sen så hade ju varje såpa i sin tur ofta en massa deltagare så antalet misstänkta blir ju ganska många.

Men har inte läst om detta i vare sej aftonbladet eller expressen och dom brukar väl slå på stort så fort dom kan göra minsta antydning på att det skulle kunna röra sej om en kändis. Kommer ni ihåg när det var någon helt okänd från Harem som var inblandad i något? Då var det ju "Känd bla bla bla...". Så personen i detta fall är kanske/troligtvist helt okänd.
Citera
2009-10-29, 22:38
Medlem
Chilimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheeff
Men har inte läst om detta i vare sej aftonbladet eller expressen och dom brukar väl slå på stort så fort dom kan göra minsta antydning på att det skulle kunna röra sej om en kändis. Kommer ni ihåg när det var någon helt okänd från Harem som var inblandad i något? Då var det ju "Känd bla bla bla...". Så personen i detta fall är kanske/troligtvist helt okänd.

Fast när Nour el Refat (stavning) sparkade en kille mellan benen i Helsingborg, så skrevs det bara en notis i AB och sen inget mer. antagligen för att det var väldigt PIK att skriva om henne som en galning. Så något liknande måste ligga bakom tystnaden av skvallerdrakarna. Eller att han är helt okänd.
Citera
2009-10-29, 22:51
Medlem
cheeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chiliman
Fast när Nour el Refat (stavning) sparkade en kille mellan benen i Helsingborg, så skrevs det bara en notis i AB och sen inget mer. antagligen för att det var väldigt PIK att skriva om henne som en galning. Så något liknande måste ligga bakom tystnaden av skvallerdrakarna. Eller att han är helt okänd.
Jo det har du faktiskt rätt i. Även om dom inte vill smutskasta en tjej som dessutom är... ehm... "komiker" så brukar det ju generera mer än en notis så kanske är något känsligt. Iofs så kanske dom inte skriver ut namnet i någon blaska när det kommer till ett sådant här brott men som sagt brukar ju ändå skriva något om det (läs:Thomas Hellberg) men ganska tyst nu som sagt. Och på FB brukar det ju alltid vara någon som lyckas luska ut
Citera
2009-11-06, 07:40
Medlem
Fittsparks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheeff
Jo det har du faktiskt rätt i. Även om dom inte vill smutskasta en tjej som dessutom är... ehm... "komiker" så brukar det ju generera mer än en notis så kanske är något känsligt. Iofs så kanske dom inte skriver ut namnet i någon blaska när det kommer till ett sådant här brott men som sagt brukar ju ändå skriva något om det (läs:Thomas Hellberg) men ganska tyst nu som sagt. Och på FB brukar det ju alltid vara någon som lyckas luska ut

Det är väldigt konstigt att denna person inte identifierats, eller diskuteras detta i en annan tråd?
Citera
2009-11-06, 08:04
Medlem
avans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imonlysixteen
Fyi så är Bobby från Angered.

Fyi så är Bobby under isen.
Citera
2009-11-09, 11:01
Medlem
Fittsparks avatar
Nå, diskuteras detta i en annan tråd, som jag inte hittat?
Citera
2009-11-09, 22:25
Medlem
letspanics avatar
Jan "Blondie" Hammarlöf. mest på grund av utseendet.

han bor visst i fel del av sverige
Citera
2009-11-11, 18:09
Medlem
Disco Moskvas avatar
Nu har jag varit i kontakt med samtliga tingsrätter i stockholmsområdet, ingen kan ge svar på vem det är. Det verkar som om Södertörns tingsrätt jourade under den helgen men de behöver veta exakt vilket datum som häktningsförhandlingen skedde. I min bok borde de kunna göra en slagning på vardera dag i det datumintervall jag angett (4 dagar för att vara på säkra sidan) men så funkar det tydligen inte, man måste fråga efter en specifik dag. Jag har fått uppmaningen att gå dit personligen och bläddra i pärmarna. Vilket jag inte riktigt orkar.

Om någon har lust så skicka mail till sodertorns.tingsratt@dom.se och fråga efter häktningar gällande:
- köp av sexuell handling av barn.
- försök till koppleri.
Begär fullständigt namn och födelsedatum.
Skicka separata mail för dagarna 24 och 25 oktober.
Citera
2009-11-11, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disco Moskva
Nu har jag varit i kontakt med samtliga tingsrätter i stockholmsområdet, ingen kan ge svar på vem det är. Det verkar som om Södertörns tingsrätt jourade under den helgen men de behöver veta exakt vilket datum som häktningsförhandlingen skedde. I min bok borde de kunna göra en slagning på vardera dag i det datumintervall jag angett (4 dagar för att vara på säkra sidan) men så funkar det tydligen inte, man måste fråga efter en specifik dag. Jag har fått uppmaningen att gå dit personligen och bläddra i pärmarna. Vilket jag inte riktigt orkar.

Om någon har lust så skicka mail till sodertorns.tingsratt@dom.se och fråga efter häktningar gällande:
- köp av sexuell handling av barn.
- försök till koppleri.
Begär fullständigt namn och födelsedatum.
Skicka separata mail för dagarna 24 och 25 oktober.

Nu har jag inte läst allainlägg, men varför mailar du inte artikelförfattaren på anais@nyheter24.se <anais@nyheter24.se> och ber om upplysningar som gör att du kan identifiera mannen, eller få vetskap om vilket diarienr det har om det nu hamnat hos tingsrätten.
Citera
2022-10-20, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimzet71
Henrik Glans är ännu en VM-deltagare som vimlar i Stockholm
Nu har han vimlat klart . R.I.P
Citera
2024-01-24, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bshflak
http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/...ha-kopt-barnse

Mannen är välkänd i Stockholms kändisvimmel och häktades i helgen, på sannolika skäl misstänkt för köp av sexuell handling av barn och försök till koppleri.
Dokusåpastjärnan ska ha köpt sex av två flickor i yngre tonåren vid Odenplan i centrala Stockholm i september i år.
Han ska även ha försökt att förmedla affärsmässiga kontakter mellan de två flickorna och andra män.
[..]
Han var i början av 2000-talet med i en mycket populär teveserie.

Jag har hört att det är Benjamin Sorani. Dessutom betedde han sig som ett arsle mot Marie Picasso i BB-huset. Tragiskt, och ännu ett bevis för att vi inte ska ha personer från arabvärlden i Sverige.
Senast redigerad av Friese 2024-01-24 kl. 16:19.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in