2009-10-28, 01:54
Medlem
BobWilliss avatar
Blir lite nyfiken om den här killen som rör upp starka känslor om analsex mm är en pruttagare själv:
http://www.expressen.se/debatt/1.1758014/det-ar-jag-som-pratar-analsex-med-era-barn

Bara en tanke jag fick om att homolobbyn nu instruerar småbarn till att ta den i analen för att säkra sin tillgång på stjärt när de själva blir äldre slemmiga gamla bögar.
Citera
2009-10-28, 01:57
Medlem
Visst är det så och det är helt sjukt att sodomiterna släpps in i skolorna och får pervertera barnen på skoltid, barn som inte kan värja sig. Det här samhället är i stor dekadens
Citera
2009-10-28, 08:18
Medlem
Ronilles avatar
Ja, om jag inte helt missminner mig så ska han vara det. Har förövrigt haft "förmånen" att närvara på en av hans "föreläsningar" då han precis hade släppt boken Kukbruk.

Höll på att få gå ut för att jag garvade så mycket, han pratade enbart fula ord, drog lite klyshor och sedan utnämnde sig till den absolut enda som kan snacka sex med kidsen. Hm, inte riktigt den enda va...
Citera
2009-10-28, 09:51
Medlem
Gabriel Knights avatar
Landet är på väg att gå under av ekonomisk kris och politisk kollaps och inkompetens och till råga på eländet släpps idioter som Manne lös på skolorna
Varför stoppar inte någon förfallet och dekadensen i landet? Det behövs en stark ledare som tar tag alltihopa och rensar upp i förfallets kloaker och rycker upp landet igen på alla fronter men tyvärr verkar det inte finnas någon som vågar ta på sig det uppdraget längre
Citera
2009-10-28, 10:29
Medlem
Såna här sodomitäcklar som manipulerar och perverterar barn och ungdomar väcker väldigt primitiva känslor hos mig , önskar att jag fick fem minuter med fanskapet mellan fyra ögon i en hiss eller nåt och utan att det blev några efterräkningar...
Citera
2021-12-13, 00:03
Medlem
Skapades en tråd med ett rykte om att han varit otrogen som låstes, någon som vet mer om denna påstådda otrohet? Frun verkar inte längre följa honom på insta.
Citera
2021-12-13, 08:31
Medlem
felpost.
Citera
2021-12-13, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BobWillis
Blir lite nyfiken om den här killen som rör upp starka känslor om analsex mm är en pruttagare själv:
http://www.expressen.se/debatt/1.1758014/det-ar-jag-som-pratar-analsex-med-era-barn

Bara en tanke jag fick om att homolobbyn nu instruerar småbarn till att ta den i analen för att säkra sin tillgång på stjärt när de själva blir äldre slemmiga gamla bögar.
Det (av mig) fetade: Var kan man läsa om det där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in