• 1
  • 2
2011-04-20, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Gatuprostitution finns inte i denna lilla stad. Men det finns ngon/ngra lgenhetsbordeller med thailndskor och negresser, har jag fr mig. Se bl.a. Extrabladets lnk ovan i trden.
www.hedomax.com

omrdet heter Vendsyssel tror jag

undvik negresser i F-hamn
Citera
2012-12-26, 14:58
Medlem
meramans avatar
Finns inget bra utbud alls i denna stad tyvrr
Citera
2014-07-12, 17:44
Medlem
Fredrikshamn, bordell?

Tjenare! Hade nu tnkt att ta mig en bttur ver till Danmark och undrade ifall ngon knde till ngra bra, rena, bordeller som ligger i/nra Fredrikshamn? Hade gjort mig och lilleman glad!
Citera
2017-03-05, 19:00
Medlem
zxcvasds avatar
Det var ett tag sedan jag var i Fredrikshamn sedan sist s jag tyckte det var dags att kolla in lget igen samt ge en uppdatering till er andra.

Tidigare har jag varit p en thaisalong p stan samt lgenhetsbordellen p Damvej med Jamaicanskorna.
Denna gngen provade jag kliniken p Asylgade.
Det var en vldigt vacket tjej samt en ldre dam som tog emot. Bgge thailndskor.
Fick en prislista i A4-format med en massa olika erbjudanden som jag skummade igenom och valde drefter en 60 minuter cocktail fr 1600. I det ingr massage och sex.

Vacker tjej som sagt och med en sexig kropp. Dremot var massagen ganska meningsls. Lite armbgar i ryggen och ltt massage p kroppen i vrigt. Men detta ges bttre p vanliga thaistllen tycker jag. Massagen hll p i ca 30 minuter, drefter tog hon av sig klnningen och sen var det sex resten av tiden. Sexet var dremot till beltenhet s nsta gng skippar jag massagen och tar bara sex.
Citera
2021-05-22, 10:05
Medlem
PaoloRobertos avatar
ker ner snart, ngon med tips nu 2021?
Citera
2022-04-23, 15:43
Medlem
zxcvasds avatar
Nu nr grnserna ppnat igen hade det varit fint att ta bten till Frederikshavn och knulla lite. Det ser dessvrre ut som att Jasmine thaimassage har stngt. Vet ngon aktuell status p inrttningar i Frederikshavn med full service?
Citera
2022-04-24, 17:42
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvasd
Nu nr grnserna ppnat igen hade det varit fint att ta bten till Frederikshavn och knulla lite. Det ser dessvrre ut som att Jasmine thaimassage har stngt. Vet ngon aktuell status p inrttningar i Frederikshavn med full service?

Det har vl alltid varit uselt utbud i F-hamn? Och nu har vl dessutom bten flyttat till Majorna (dvs mer ocentralt och smre lge)?
Citera
2022-04-24, 20:36
Medlem
zxcvasds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Det har vl alltid varit uselt utbud i F-hamn? Och nu har vl dessutom bten flyttat till Majorna (dvs mer ocentralt och smre lge)?
Jasmine var bra tycker jag. Hade grna beskt den igen.
Citera
2024-10-04, 09:33
Medlem
I frederikshamn p besk frra veckan. Dit ker jag inte tillbaka fr att trffa kpedamer.

Tog kontakt med Veronica som fanns p en annons p AnnonceLight

Beskte henne i en rtt sunkig lgenhet i ett tryggt omrde dock.
Tjejen som ppnade var tjejen p bilderna och hon sg bra ut, tatueringar och mycket smal. Kldde av mig och la mig p sngen efter hennes instruktioner. Efter det brjade det mest mekaniska jag ngonsin varit med om. Hon fanns garanterat p pallen i VM i vrldens trkigaste tjej. Sg en stund men gjorde inte ngot ljud eller frskte kta upp stmningen. Frskte mjuka upp henne med 69an. lskar 69an men blev uttrkad av att gra det med henne. Trots intag av ett bltt piller innan fick jag knappt upp den. Till slut fick jag runka upp ett semistnd och ta henne doggystyle. Nr sexet skulle pbrjas kom hon med instruktioner om att man inte fick rra kuken nr kondom och glidmedel var p. Hon var superlcker bakifrn men var ju som att knulla en sgbock d hon var knpptyst och blixtstilla ven om jag pumpade p fr glatta livet. Trots detta lyckades jag komma.

Avslutade med en massage fr att fylla ut den bokade timmen.

Utseende 7/10
Sex 1/10
Sammfattning
Snygg tjej, jttetrkig och hade lika grna kunnat bli avrunkad av en ABB robot. 1700 danska i sjn (1500 DKK/h och 200 DKK fr super french)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in