2004-01-16, 18:16
Bannlyst
fan ni är så djävla blåsta.. det finns ingen gud, kan ni inte fatta att det inte finns någon djävla "GUD".. ni är så djävla patetiska!! fan det är ju synd om er!!! hur många gånger har ni pratat men herr gud tex??? inse han finns inte /ack
2004-01-16, 18:22
Medlem
Har jag vid många tillfällen velat säga men har inte gjort det bara
2004-01-16, 18:30
Medlem
moget!!!

och nej ! ja tror inte på gud...men ja kan inte bevisa att han eller hon inte finns..
på samma sätt som ja inte kan bevisa motsatsen..

men det kan du eller!?
2004-01-16, 18:35
Bannlyst
du din satans djävla kristna lilla skit!!! jag vet vad jag vet.. och jag avslöjar inte mina källor...UPPFATTAT? :mad:
2004-01-16, 18:37
Medlem
Gud finns inte han sade det till mig inatt..
2004-01-16, 19:19
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ack
du din satans djävla kristna lilla skit!!! jag vet vad jag vet.. och jag avslöjar inte mina källor...UPPFATTAT? :mad:

Det där var inte så trevligt tycker jag. Efter moget övervägande med mina moderatorskollegor på det teologiska forumet har jag kommit fram till att detta inlägg renderar dig en varning!

*tråd låst*

ev. synpunkter tas via pm.
2004-01-16, 22:28
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Det där var inte så trevligt tycker jag. Efter moget övervägande med mina moderatorskollegor på det teologiska forumet har jag kommit fram till att detta inlägg renderar dig en varning!

*tråd låst*

ev. synpunkter tas via pm.

ja man undrar var moderator e... Har inte kommit mer än skit ur den lilla fjortisens mun. Kolla hans inlägg... patetiskt.
2004-01-17, 01:39
Medlem
Tråd låst.

Ack, du har redan fått en tillsägelse tidigare idag för annat trams du skrivit. Nu får du en varning!
2004-01-17, 02:13
Inaktiv Administrator
admin2s avatar
Användare "ack" är bannad pga. inte lyssnat på uppmaningar från moderator. Så mycket trams på kort tid är INTE okey.

Bort med sådanna användare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in