Citat:
Ursprungligen postat av zoccer
Varför länka till en Scientologsida för information, när det finns så många bra sidor med objektiv information i stället?
Jag tycker faktiskt du kunde ge dig med att sprida denna Scientologpropaganda här på forumet. Du gör det bara värre för dem som söker råd och hjälp. Varför ge sig på dem som redan har det svårt och är utsatta? Är det för att folk som mår bra har så mycket lättare att genomskåda kvacksalveriet och de orimliga Scientologteorierna som du envisas med att länka till dravlet härifrån?
Jag tycker att det behövs en motkraft mot alla medicinivrare här. Jag anser att man i vissa lägen kan vara tvungen att ta till psykofarmaka, men detta ska inte ske rutinmässigt som det görs idag, och definitivt inte vid vanlig nedstämdhet. Var och varannan som börjar med rävgiftet åker ju på ett livslångt beroende dessutom.
Sidan jag länkade till tar upp de rapporterade biverkningarna av olika psykofarmaka; att
CCHR ligger bakom den kvittar tycker jag, sökmotorn är smidig. Men samma information finns naturligtvis att läsa i
FASS om det känns bättre.