• 2
  • 3
2009-10-31, 14:53
Medlem
Stumpan, din självkänsla är trasig. Fixa den istället för tuttarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Nafurie
.. att jag inte känner mig tillräckligt snygg för att vilja träffa dom
för dom är rätt populära o så med
Nej just det. Men det är din självkänsla och inte dina tuttar det är fel på. Gör nåt åt din självkänsla istället!

Citat:
...och vet det inte spela nån roll för killar vet att killar egentligen inte är besatta av sånt (inte alla iaf .. inte dom jag pratar med)
men det är jag själv som inte har lust visa upp en kropp jag själv inte tycker är attraktiv
därför har jag inte velat dejta även om dom skulle tycka jae perfekt o snyggast i världen ..
Nej just det. Men det är din självkänsla och inte dina tuttar det är fel på. Gör nåt åt din självkänsla istället!

Citat:
så vill jag fortfarande inte vara med någon när jag själv inte tycker jag är sexig lr duger
och dom har alltid kåta bimbos efter sig o sånt vilket ger mig ennu mer komplex och oro
Citat:
...men det är inte bara pga det
det är helt enkelt att jag vill se ut på ett visst sett för mig själv
för det är något jag tycker är snyggt & skulle känna mig nöjd med mig själv
Citat:
....jag skulle fortfarande inte våga gå fram till snubbar jae blyg så det vet jag redan .. men då kan man iaf ha bra självförtroende o våga släppa in den man gillar om han är intresserad och våga mer för man själv känner sig mer attraktiv
Citat:
...killar tar kontakt med mig så det är inte nått problem
behöver inte gå fram och ta kontakt med dom problemet är att jag inte vågar vara med dom för jag inte känner mig duglig för dom

Citat:
jag vill kunna ha självförtroende att våga & vilja
Just det. Men det är din självkänsla och inte dina tuttar det är fel på. Gör nåt åt din självkänsla istället!

Citat:
jag vet jag skulle bli nöjd för jag vet vad jag vill ha och vad som gör mig nöjd.
Nu ska jag ställa en fråga som jag tror är nyttig för dig: Vad gör du om din bröstoperation inte blir bra? De kanske blir ojämna, För hårda, flammiga ärr, eller nåt. Är du nöjd och trygg då? Troligen inte va? Då har du kastat bort 50 papp och har fula bröst och ingen självkänsla.

Om jag vore som du skulle jag investera 10 papp i en coach istället, en som kan hjälpa dig att få självkänsla. Mer lönsamt och sunt än silikonbröst, vare sig de blir snygga eller inte.

Köp Mia Törnbloms bok om självkänsla så kommer du förstå att din självkänsla inte sitter i brösten. Kolla det här resonemanget:
Citat:
så vill jag fortfarande inte vara med någon när jag själv inte tycker jag är sexig lr duger
och dom har alltid kåta bimbos efter sig o sånt vilket ger mig ennu mer komplex och oro
Det kommer alltid att dyka upp tjejer som är smartare, snyggare och härligare än du, även om du så vinner första pris i opererade bröst så kommer du möta 1000 tjejer som kan bräda dig. Då har du mer nytta av självkänsla än av C-kupa.
Senast redigerad av intemittnamn 2009-10-31 kl. 15:17.
Citera
2009-10-31, 18:31
Medlem
Till och med Rosing har hajat det jag försöker få dig att haja:
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...icle6039726.ab

Du vill väl ändå inte vara mindre smart än Linda Rosing??
Citera
2009-11-01, 17:33
Medlem
svar på fråga: om dom blev missbildade .. jo lite jobbigt men litar på att kirurgen är bra väldigt sällan som operationer gör så det blir missbildat

jag är inte ute efter att bli världens snyggaste tjej det är alltid så att man är skitsnygg o vissas ögon
skitful i andras
thats the way it is
det jag vill ådstakomma är att jag själv ska tycka jag är snygg och vara nöjd
för det är det som räknas för mig
inte vad andra tycker ..

& ja linda rosing har sin åsikt
men jag tycker inte det är korkad att operera bröstena
tycker man det är snyggt med former så gör man?

tycker mer att hon borde tänkt igenom det mer innan hon gjorde det eftersom hon ångrar sig
Senast redigerad av Nafurie 2009-11-01 kl. 17:36.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in