Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-29, 19:10
  #253
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mackan00
Ett tips för er som vill se tunnlarna live
http://sthlmabovebelow.se/nyhetnummer1/

Då kan man hoppas att någon som springer det har en GoPro eller liknande på sig och sedan lägger upp det någonstans.
Citera
2024-04-17, 14:59
  #254
Medlem
Status på tunneln idag?
Låst eller öppen?

Det var ju en hel del spring på taggare och hemlösa där förr i tiden.
Citera
Igår, 08:11
  #255
Medlem
punksnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KA-1974
Status på tunneln idag?
Låst eller öppen?

Det var ju en hel del spring på taggare och hemlösa där förr i tiden.

Jag var där igår och nån har lyckats få upp dörren in till tunneln och även både vänster & höger dörr i mitten av tunneln har nån lyckats få upp.

Går man in i dörren till vänster ser man några coola tags men rummet e nästan bara igenfyllt med vatten. Bakom det som finns kvar av den högra dörren i tunneln så låg det en lång stentrappa där som ledde uppåt.
__________________
Senast redigerad av punksnopp Igår kl. 08:14.
Citera
Igår, 09:44
  #256
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av punksnopp
Jag var där igår och nån har lyckats få upp dörren in till tunneln och även både vänster & höger dörr i mitten av tunneln har nån lyckats få upp.

Går man in i dörren till vänster ser man några coola tags men rummet e nästan bara igenfyllt med vatten. Bakom det som finns kvar av den högra dörren i tunneln så låg det en lång stentrappa där som ledde uppåt.

Det kanske får bli en utflykt!
Citera
Idag, 03:22
  #257
Medlem
punksnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KA-1974
Det kanske får bli en utflykt!
Jag tog mig en liten utflykt upp för stentrappan och det visar sig vara ett litet rum med flera stora järndörrar som jag antar leder in i underjordiska sjukhuset under SöS
Utöver det fanns det även en liten märkning på väggen med en pil som pekar åt höger "SJ-Tunneln".
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback