2009-10-23, 02:09
Medlem
unknownstones avatar
Datum: Torsdag 19 oktober 2000.
Kön: Kvinna.
Ålder: 13 år.
Vikt: 65.

Kl. 12.00
Jag beslutar mig för att skolka resten av dagen för att trippa på LSDn jag köpte tidigare på morgonen. Så jag går till bussen och tar mina två Shiva på väg hem.

Kl. 12.30
Väl hemma känner jag inte av speciellt mycket med det visar sig att mina föräldrar redan kommit hem från deras resa i bryssel. Det kändes ju mindre bra. Jag stressar upp till mitt rum så att jag skulle hinna rulla några joints innan trippen kickade igång på allvar.

Jag rullar några fetingar så pass att jag skulle klara mig de kommande timmarna.

Kl 13.00
Trippen har börjat komma igång. Jag vågar inte gå ut i köket där mina föräldrar sitter och äter lunch. Jag öppnar ett fönster och klättrar ut och nedför brandstegen. Den sista biten från stegen till marken finns det inga pinnar. Jag hoppar de ca 2 metrarna vilket kändes som typ 20 meter!
Jag landar på gräsmattan och tror att jag sjunker ner en rejäl bit i marken. Smärtan av att landa kändes snarare mental än fysisk. Det var som att en ljus ton skrek i mina öron, samtidigt som att verkligheten kändes gummiaktig.

14.00
Jag har tagit mig genom stockholm från Lidingö till Botkyrka och sitter nu hemma hos min polare och spelar gitarr.

Jag försöker hålla mig så normal som möjligt eftersom han inte vet att jag trippar. Han pappa är polis.... och han själv är emot allt utom cannabis.

Jag frågar om min polare vill ut o röka en spliff och han var på. Vi drog upp till en skogsdunge och tände en feting.

Efteråt gick vi och köpte munchies på ett café. Utanför kaféet stod en polare till min polare.

Eftersom jag ganska nyss tog en lapp klarar jag inte av att fortsätta längre.

Men lärdomen jag drog av min trip är...
Blanda aldrig en LSD-trip med cannabis!!!
Sedan den dagen har jag inte kunnat röka en joint utan att trippa på LSD...
Citera
2009-10-23, 02:12
Medlem
Typoopies avatar
Va?
Citera
2009-10-23, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Typoopie
Va?
Say whaaat?
Citera
2009-10-23, 03:50
Medlem
lucyskys avatar
Vadå? Kan du aldrig röka cannabis om du inte först tagit LSD? Vad det ngt du fick för dig i trippen som du inte kan släppa efter eller vadå? Det där måste du skriva mer om...
Citera
2009-10-23, 05:35
Medlem
HammarN^s avatar
Alltså, du beskriver ju inte trippen någonting..
Berätta om trippen istället för massa jidder!

btw, 13 år ?
Troll?
Citera
2009-10-23, 07:58
Medlem
Gwildors avatar
Vilken jävla skit.
Citera
2009-10-23, 08:34
Moderator
Psilosophers avatar
Lycka till... skolka, smita från föräldrarna, åka genom hela stan till en kompis som ogillar syra - vars pappa är polis. Hört talas om set & setting?
Citera
2009-10-23, 11:11
Medlem
LucysSkyDiamonds avatar
Hahaha alltså seriöst. Jag brukar aldrig klaga på andras rapporter men alltså WHAT ?!
Citera
2009-10-23, 11:17
Bannlyst
Hej, var inte så mycket till rapport om hur du kände och så, men du kom fram till något. Det finns en till rapport här på forumet om en person som upplever likadant som du, dvs du trippar när du röker.

Här har du:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=1033941

Lite rolig läsning för dig, Mvh
Citera
2009-10-23, 13:28
Medlem
WhiteSpeeds avatar
0/5
Citera
2009-10-23, 13:44
Medlem
vinterkrigares avatar
Sämsta skiten jag har läst..Påverkad när du skrev?
-5/10
Citera
2009-10-23, 14:26
Medlem
unknownstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unknownstone
Eftersom jag ganska nyss tog en lapp klarar jag inte av att fortsätta längre.

...

Jo jag tänkte skriva en jättebra rapport men så rökte jag en joint och eftersom jag inte kan vara utan LSD när jag röker tog jag en lapp, sorry för detta...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in