2009-10-22, 23:23
Medlem
MRs avatar
Tjo!
Jag går på mediaprogrammet i Luleå just nu och blivit väldigt intresserad av att göra filmer i After Effects & Sony Vegas + att göra 3D animationer till att sen dra in i filmen.
Tänkt börja lära mig modelling i Maya på min egna fritid inom kort, just nu senaste året har jag lärt mig mycket utav After Effects och Sony Vegas.

Iaf, så verkar jag inte få använda mig utav något 3D program på grafen som jag har som inriktning, och på multimedian håller vi inte på med video redigering alls, enda som är nära är flash. Så enda ställen jag kommer kunna använda det jag vill göra, är på vissa redovisningar då man får redovisa det hur man vill eller också kanske project lite frammåt.

Men, jag undrar iallafall om det finns någon skola här i norrbotten (runt luleå eller boden?) som kan vara lite intressant för mig, efter jag gått klart mediaprogrammet.
Citera
2009-10-22, 23:24
Medlem
Om du kan tänka dig att flytta så finns IAA utanför Jönköping i Eksjö, www.iaa.se
Citera
2009-10-24, 18:25
Medlem
MRs avatar
Najs
Några andra existerade skolor som har något med motion graphics att göra med? :P
Citera
2009-11-11, 17:43
Medlem
Som jag skrev i din andra tråd så finns det Digital Graphics i sthlm om du är villig att flytta dit dvs.

lycka till. Har själv tänkt söka till en utbildning inom 3D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in