Citat:
Ursprungligen postat av TbWW3ift
Rökte inte, gick sämre än vad jag hade förväntat mig, så nu måste jag faktiskt röka.
Skulle rökt.
Logiken är inte din starka sida va? (inte min heller idag)^
Study high. Take the test high. Get high scores
OnT: Körde på efedrin idag. Första ggn jag gjorde HP och pluggade inget innan för att just se hur jag är från "scratch". Blev lite för mkt av det goda dock, skulle doserat med mindre, blev 60mg, hade räckt väl med 30mg (räknade med att jag skulle ha viss toleras redan då jag har varit igång på det nu några dagar då jag lämnat in hemtentor och gjort duggor flera dagar i rad). Aningen stirrig, engelska och svenskatesterna gick hyffsat, 2fel på vardera. Men logiken och matematiken, katastrofala, bommade hälften på vardera och jag kan ju säga det vanligtvis är min starka sida med tanke på att jag läser till civilingenjör (provet gör jag för att jag och en polare ska tävla om vem som får 2.0 först). Orden glömde jag antecka vad jag skrev. Men med de orden jag vet att jag hade rätt på så har jag 0.9, återstår en hel del ord. men ser ut att landa runt 1.1-1.2.
Om det blir något mer efedrin så blir det att testa så man får fram den optimalaste dosen för mig själv. Ska testa då jag gör de gamla proven. Aningen för stirrigt idag för att tänka logiskt o matematiskt, för efteråt så var det ändå de två sakerna som kändes bäst, vilket bara bevisar att min verklighetsuppfattning inte var någon vidare vid tillfället.
Min polare fick 1.5 så han har ligger lite före till 2.0an
Ne nu ska jag bädda ner mig och sova av mig ATn ;D