2009-10-22, 00:21
Medlem
Sharkiies avatar
Jag drog i mig 6mg iktorivil, 1mg xanor och 1dl Lepheton för typ en timma sen.
Somnar jag bara gått eller kan jag förvänta mig nånting skönt utav det?

I vanliga fall brukar jag bara trycka i mig 2mg alt. 4mg iktorivil och då blir jag bara lite gosig i kroppen.

Kanske ska tillägga att jag druckit 5 stora stark och ett stabtilt glas vin.

Är det inga problem eller är det bara att hålla sig vaken och flumma?

PS. Det tog mig typ 10min att skriva detta inlägg. Ds.
2009-10-22, 00:31
Medlem
basseakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkiie
Jag drog i mig 6mg iktorivil, 1mg xanor och 1dl Lepheton för typ en timma sen.
Somnar jag bara gått eller kan jag förvänta mig nånting skönt utav det?

I vanliga fall brukar jag bara trycka i mig 2mg alt. 4mg iktorivil och då blir jag bara lite gosig i kroppen.

Kanske ska tillägga att jag druckit 5 stora stark och ett stabtilt glas vin.

Är det inga problem eller är det bara att hålla sig vaken och flumma?

PS. Det tog mig typ 10min att skriva detta inlägg. Ds.

Jag undrar då varför i helvete du blandar Alkohol med medecinering som vilken barnunge som helst fattar att man absolut inte ska göra + att samtliga av tabletern är narkotika klassade preparat så jag undrar också om du verkligen har fått allt deta utskrivet om du blandar det med alkohol så enkelt
2009-10-22, 00:45
Medlem
Sharkiies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basseaker
Jag undrar då varför i helvete du blandar Alkohol med medecinering som vilken barnunge som helst fattar att man absolut inte ska göra + att samtliga av tabletern är narkotika klassade preparat så jag undrar också om du verkligen har fått allt deta utskrivet om du blandar det med alkohol så enkelt
Det är ju absolut inte utskrivet men jag hade slut på gås ikväll så jag tänkte att det skulle bli typ sammma. Summar av kardemunnam, har jag gjort bort mig? Antagligen lär jag ju bara somna etersom jag knappt kan skriva och går in i varnenda dörrkarm. Aja, den som lever får se.

Jag är ju ingen rookie bland andra droger utan jag har benzo hemma för AT men nöden har ju ingen lag som man brukar säga.

Dessutom brukar alkohol och benxo unka rätt bra på mig. Det var mest Lephron som jag blev lite orlig för
2009-10-22, 01:30
Medlem
basseakers avatar
Citat:
Det är ju absolut inte utskrivet men jag hade slut på gås ikväll så jag tänkte att det skulle bli typ sammma. Summar av kardemunnam, har jag gjort bort mig? Antagligen lär jag ju bara somna etersom jag knappt kan skriva och går in i varnenda dörrkarm. Aja, den som lever får se.

Jag är ju ingen rookie bland andra droger utan jag har benzo hemma för AT men nöden har ju ingen lag som man brukar säga.

Dessutom brukar alkohol och benxo unka rätt bra på mig. Det var mest Lephron som jag blev lite orlig för

Det var blandannat eplepsi pillren och anti deppresiva så om jag var som du skulle jag åka in till ett sjukhus snarast
2009-10-22, 01:47
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:

Blev inte riktigt likadant som röka va Lepheton var väl lite onödigt och ta med i mixen men det är väl mest Efedrinet som märks.

Jaja du får väl ringa sjukvårdsupplysningen om du är orolig dom kan det där bättre. tel: 08-320 100 dygnet runt.
Senast redigerad av Macgarver 2009-10-22 kl. 01:54.
2009-10-22, 01:52
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Det var blandannat eplepsi pillren och anti deppresiva så om jag var som du skulle jag åka in till ett sjukhus snarast

Båda är bensodizepiner och bör väl inte blandas med varken Alkohol eller hostmedicin. Åka in till sjukan är väl dock att ta i lite.
2009-10-22, 02:10
Medlem
basseakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Båda är bensodizepiner och bör väl inte blandas med varken Alkohol eller hostmedicin. Åka in till sjukan är väl dock att ta i lite.

Eftersom jag själv går på starkare medicinering så vet jag hur viktigt det kan vara jag tog propavan förut innan jag gick över till starkare sömntabletter och tog en tablett 2timmar innan jag la mig glömde bort detta och tog en vanlig folk öl efter 3klunkar fick jag en torr smak i munnen och mådde dåligt därefter somnade jag och låg utslagen i 1dygn det säger rätt mycket om hur kraftigt kroppen påverkas.

P.S både Propavan och Bensodizepiner är båda sömnmedlen och därför svagare än en sömntablet men jag råder ingen att testa en kombination utav något sömnmedel med alkohol
2009-10-22, 02:55
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Eftersom jag själv går på starkare medicinering så vet jag hur viktigt det kan vara jag tog propavan förut innan jag gick över till starkare sömntabletter och tog en tablett 2timmar innan jag la mig glömde bort detta och tog en vanlig folk öl efter 3klunkar fick jag en torr smak i munnen och mådde dåligt därefter somnade jag och låg utslagen i 1dygn det säger rätt mycket om hur kraftigt kroppen påverkas.

P.S både Propavan och Bensodizepiner är båda sömnmedlen och därför svagare än en sömntablet men jag råder ingen att testa en kombination utav något sömnmedel med alkohol

Läs på om dina läkemedel i Fass så får du bättre koll om vad som är vad och hur det funkar.
2009-10-22, 04:50
Medlem
Sharkiies avatar
Kvällen slutade med att torska på rattfylla.

NU JÄÄÄÄVLAR ÄR DET SLLLUTKNARKAT!
2009-10-22, 05:20
Medlem
manezs avatar
Citat:

Haha, hur kom det säg att du satte dig bakom en ratt när du gick in i dörrkarmar?
2009-10-22, 08:03
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:

Hoppas dom låser in dig!
2009-10-22, 10:29
Medlem
Himmler!s avatar
Fel forum och minimalt med diskussionsunderlag. Kör inte bil nästa gång du är påverkad ditt nöt. Tråd låst.

Mod.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in