2010-04-04, 21:55
Medlem
Den skallade Salemmarchen r den mest patetiska som finns, r det bara jag som tycker det eller?

Allt r patetiskt.
Citera
2010-11-03, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pEddobear
Den skallade Salemmarchen r den mest patetiska som finns, r det bara jag som tycker det eller?

Allt r patetiskt.

Varfr tycker du det?
Citera
2010-11-03, 21:13
Medlem
Lars-Arnes avatar
Salemmanifestationen handlar inte om att manifestera minnet till ett busfr, ett helgon, en fiskare eller en alkoholistson. Att denna manifestation brjade just i Salem var en ren slump. Daniel Wretstrm var varken den frsta eller sista att uppleva den ddsskna berikningen mngkulturen ger oss. Manifestationen kunde lika grna startat i Rissne 1999, dr sju invandrare frgrep sig p en 14-rig flicka, eller 2002 i Filipstad, eller 2010 i Vxj. Denna manifestation skulle kunna ga rum i princip varje dag i varje stad, ret runt.
Salemmanfestationen r en manifestation fr de som vill manifestera mot det vld vra "gster" dagligen usttter oss fr.
Det r en manifestation mot daltandet med "de stackars missanpassade tonringarna i ungdomsgngen".
Det r en manifestation mot politikernas folkfientliga demokratur, dr statsministern sjlv nyligen sa att sverigedemokrater fr "skylla sig sjlva" d de blir verfallna.
Det r en manifestation mot den omvnda rasismen, svenskfientligheten. Svenne-fittor som i milda fall rfilas och krnks fr till svar av sin lrare att "han r bara lite frlskad i dig". Lrare som i sin tur hotas och misshandlas, och ingen vgar gra ett skit p.g.a. den verhngande rasist-stmpeln.
Det r en manifestation mot rttssystemet dr mord resulterar i bter med samhllstjnst och grov vldtkt blir till sexuellt utnyttjande.
Det r en manifestation fr svenskarnas rtt till trygghet, rttvisa, rrelsefrihet och siktsfrihet.

Du som tyckte manifestationen var patetisk; Nr du mter ett invandrargng s kutar du med ryggen, tittar ner i marken och smskrattar lite nr du fr krnkande ord slngda efter dig. Klart du tycker manifestationen r patetisk eftersom du r en sdan fjolla utan vrdighet, solthet eller karaktr.
Citera
2010-12-07, 09:43
Medlem
themooses avatar
Lars-Arne.
demonstrationen r patetisk, Jag tror du vet att det har gtt fr lngt med den nu.
Vad r meningen med den nu fr tiden ens? Ingen orkar lyssna lngre. Det bli bara massa brk, det vcker ingenting hos politiker.

Motstndsrrelsen kommer fr att slss, nazisterna slss tillbaka och det blir kaos i hela jvla salem.

Man kan inte ta sig dit eller bort drifrn.
Okej s om ett invandrargng gr bakom dig och skriker glpord s mste man demonstrera? r det inte fegare att vara mnga istllet fr att ge dem p kften direkt?
Citera
2010-12-07, 10:37
Medlem
Herr Bkbergs avatar
Nej jag kommer inte
Citera
2010-12-07, 10:43
Medlem
killallthewhitepeoples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pEddobear

Allt r patetiskt.
D har du inte sett 1a maj och mten/demonstrationerna runt la mano det du dr kan vi snacka pinsamt!
Citera
2010-12-07, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av killallthewhitepeople
D har du inte sett 1a maj och mten/demonstrationerna runt la mano det du dr kan vi snacka pinsamt!

Vi vgar i varje fall vara inne i stan, utan polisbeskydd mitt p dagen. Inte ute i ngon skogsfrort omringade av alla Stockholms lns snutar och ngra till

Men varfr skriver vi i 2009-trden verhuvudtaget?
Citera
2010-12-07, 15:42
Medlem
nordanvinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av themoose
Lars-Arne.
Vad r meningen med den nu fr tiden ens? Ingen orkar lyssna lngre. Det bli bara massa brk, det vcker ingenting hos politiker.

Motstndsrrelsen kommer fr att slss, nazisterna slss tillbaka och det blir kaos i hela jvla salem.

Du vet absolut inget, det mrks direkt. Det hr bli tredje ret jag ker till Salem och jag har aldrig mrkt av ngot brk. Jag har heller aldrig hrt om ngot brk, i alla fall frn nationalisternas sida.
Det r "motdemonstranter" som brkar, som frstr och skapar en otrygg stmning i Salem, inte nationalisterna. Att pst ngot annat r efterblivet.
Citera
2010-12-07, 15:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av themoose
Lars-Arne.

Man kan inte ta sig dit eller bort drifrn.
Okej s om ett invandrargng gr bakom dig och skriker glpord s mste man demonstrera? r det inte fegare att vara mnga istllet fr att ge dem p kften direkt?
Man vill ju inte snka sig till deras ociviliserade niv frstr du vll.
Citera
2010-12-07, 15:59
Medlem
Hemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PEWPEWPEW
Har ni inte trttnat p det hr lilla fackeltget n? Folk som bor dr kan ju inte trivas med det hr?
r Salem mekka fr nazister?
Hhaha Klockren! det har jag ocks alltid undrat!?
Citera
2010-12-11, 07:09
Medlem
felpost.
Senast redigerad av Vortur 2010-12-11 kl. 07:17.
Citera
2010-12-11, 09:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sd-Micke
Vi vgar i varje fall vara inne i stan, utan polisbeskydd mitt p dagen. Inte ute i ngon skogsfrort omringade av alla Stockholms lns snutar och ngra till

Men varfr skriver vi i 2009-trden verhuvudtaget?

Vi? Du var ju Sverigedemokrat nyss? r det mnga Sverigedemokrater som demonstrerar p frsta maj tro?
Njae, tveksamt, du r allt en riktigt trollgubbe du och inte ens den mest sinnessle lsaren kan ta ditt dravel p allvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in