• 1
  • 2
2009-10-21, 19:45
Medlem
putteputte88s avatar
Håller med impieteer till fullo här, om röstningarna nu var fixade, skulle det väl inte ordna sig genom att de som fixat röstningarna även hittade på lite siffror?

Nej, jag ser inte alls anledningen med detta. Statistik är kanske intressant, men du vet väl att minst 70% av all statistik är påhittad
Citera
2009-10-21, 19:51
Medlem
Harald.Nyborgs avatar
Intressant ide, mest för transparensens skull på ett demokratiskt forum.. Men nu är det ju så att FB inte är ett demokratiskt forum, och därför spelar inte såna uppgifter någon som helst roll..
Citera
2009-10-21, 20:17
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin4
Ja, det finns ett regelverk vad gäller allt moderatorerna skall och får göra. Det hanterar även hur omröstningar skall ske, hur det lämnas över för åtgärd, hur det hela noteras och publiceras och så vidare. Alla rapporter från er användare loggas och sparas när de är behandlade.

Allt sker "öppet" inför övriga moderatorer och admins, så det är tämligen svårt att "fuska" eller ha en egen agenda.

admin4

Tack för det klargörandet Jag inser att jag får nöja mig med detta, det är väl en gammal fotbollsskada de där att jag vill kunna se allt i siffror
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in