2009-10-21, 14:46
Medlem
general1337s avatar
Kön: man
Vikt: 75kg
Längd: 183cm

hade provat gräs några dagar tidigare och gillade verkligen ruset, så jag bestäde mig för att åka till en kompis i en annan stad som hade provat några gånger, så jag åkte dit och vi ringde hans "kran" och for då hem till honom och jag köpte 6gram bubbel hasch av honom men vi hade ingenting att röka ur så vi bestämde oss för att stanna en stund och bara softa :P så vi meckade upp nått gram och tände bongen kändes riktigt härligt till en början och det röktes väldigt mycket med både pipa och bong och en kompis vi kan kalla "johannes" hade köpt skumtomtar som just då verkade väldigt gott så jag tog påsen av honom och åt väldigt mycket tillslut va påsen slut så vi satt bara och pratade och softade sen började helt plötsligt hela rummet att snurra väldigt fort det kändes ungefär som att sitta i en karusell som snurrade överdrivet fort och min syn vart totalt fucked up, hela rummet snurrade bara runt och övergick sen till berg och dalbana ungefär, jag började må lite illa men försökte att inte tänka på det, jag tog mig igenom hela kvällen nästan utan att må överdrivet illa, vi började röka vid ungefär 7tiden och hade rökt upp alltihop vid klockan 3 4 på natten, jag och min kompis "johannes" bestämde oss att fara ut en stund, så vi gick ut och satte oss på en parkbänk vid hans skola, och när jag satt där kände jag igen do där karusell känslorna, och blev ypperligt trött, sen klarade jag inte av det men kunde inte heller kexa där för att "johannes" kompisar var där också och dom visste inte att vi hade rökt så det kändes ju som jätte pinsamt att spy då, så jag sa att jag skulle gå och pissa, gick iväg kanske 500meter, spydde och hoppades att det då skulle gå över, men det gjorde det inte, jag satt ig ner på en trappa i närheten, och började spy igen och nu gjorde det riktigt ont var som att hosta upp en melon kändes det typ som,min kompis "johannes" kom och frågade hur jag mådde och jag mådde verkligen inte bra, spydde likadant i kanske 30 minuter, sen gick ruset mer som över jag och min kompis gick hem till honom och sovde, en riktigt helvetes kväll, men har rökt nästan varje dag sen dess och har aldrig haft samma känslor som då och detta hände ungefär ganska precis ett år sen,
Citera
2009-10-21, 14:46
Medlem
general1337s avatar
bjuder på stavfel och ganska lång text _D:
Citera
2009-10-21, 14:59
Medlem
Gwildors avatar
En av de bästa tripprapporter jag läst! .... Eller inte
Citera
2009-10-21, 15:00
Medlem
jizzinmypantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av general1337

Sära lite på texten, snälla...
Citera
2009-10-21, 22:18
Medlem
general1337s avatar
min första rusrapport så ber om ursäkt ifall den inte gillas
Citera
2009-10-23, 17:50
Medlem
king hippos avatar
Citat:
min första rusrapport så ber om ursäkt ifall den inte gillas

Du verkar vara lika usel som din "rapport". 0/5
Citera
2009-10-23, 17:56
Medlem
Kan folk inte bara sluta skriva pissiga rapporter på cannabis?
Ingen bryr sig!
Citera
2009-10-23, 17:58
Medlem
Skumhaschtomtepsykos.
Citera
2009-10-23, 19:26
Medlem
joelss avatar
Är du seriös?

Hur gammal är du?
Citera
2009-11-05, 13:33
Medlem
Snälla dela in texten i stycken! Otroligt jobbigt att läsa när det bara blir en stor gröt av det hela.
Citera
2009-11-05, 14:52
Medlem
langaocbs avatar
Citat:

Bjud på punkter, versaler (stora bokstäver) och styckeindelning så kanske jag orkar läsa den.
1/5 pga oläslig smörja.

Citat:
Kön: man
Vikt: 75kg
Längd: 183cm

Jag hade provat gräs några dagar tidigare och gillade verkligen ruset så jag bestäde mig för att åka till en kompis i en annan stad som hade provat några gånger.
Så jag åkte dit och vi ringde hans "kran" och for då hem till honom.
Jag köpte 6gram bubbel hasch av honom men vi hade ingenting att röka ur så vi bestämde oss för att stanna en stund och bara softa :P.
Vi meckade upp nått gram och tände bongen . Det kändes riktigt härligt till en början och det röktes väldigt mycket med både pipa och bong.
En kompis vi kan kalla "johannes" hade köpt skumtomtar som just då verkade väldigt gott så jag tog påsen av honom och åt väldigt mycket.
Till slut var påsen slut , så vi satt bara och pratade och softade.
Sen började helt plötsligt hela rummet att snurra väldigt fort det kändes ungefär som att sitta i en karusell som snurrade överdrivet fort och min syn vart totalt fucked up. Hela rummet snurrade bara runt och övergick sen till berg och dalbana ungefär. Jag började må lite illa men försökte att inte tänka på det.
Jag tog mig igenom hela kvällen nästan utan att må överdrivet illa, vi började röka vid ungefär 7tiden och hade rökt upp alltihop vid klockan 3-4 på natten. Jag och min kompis "Johannes" bestämde oss att fara ut en stund, så vi gick ut och satte oss på en parkbänk vid hans skola.
När jag satt där kände jag igen de där karusellkänslorna och blev ypperligt trött.
Sen klarade jag inte av det men kunde inte heller kexa där för att "johannes" kompisar var där också och dom visste inte att vi hade rökt så det kändes ju som jätte pinsamt att spy då, så jag sa att jag skulle gå och pissa.

orkar inte "rätta" resten

Jag gick iväg kanske 500meter, spydde och hoppades att det då skulle gå över, men det gjorde det inte, jag satt ig ner på en trappa i närheten, och började spy igen och nu gjorde det riktigt ont var som att hosta upp en melon kändes det typ som,min kompis "johannes" kom och frågade hur jag mådde och jag mådde verkligen inte bra, spydde likadant i kanske 30 minuter, sen gick ruset mer som över jag och min kompis gick hem till honom och sovde, en riktigt helvetes kväll, men har rökt nästan varje dag sen dess och har aldrig haft samma känslor som då och detta hände ungefär ganska precis ett år sen,

Snälla skippa alla (nästan) "och" och "så". Texten var en enda jättemening ta mig fan.

Edit: "Rättade" lite för att ge ts en hint om vad han gör fel.
Senast redigerad av langaocb 2009-11-05 kl. 15:05.
Citera
2009-11-05, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Bjud på punkter, versaler (stora bokstäver) och styckeindelning så kanske jag orkar läsa den.
1/5 pga oläslig smörja.

Snälla skippa alla (nästan) "och" och "så". Texten var en enda jättemening ta mig fan.

Edit: "Rättade" lite för att ge ts en hint om vad han gör fel.

+1

Ts ska vara tacksam för att langaocb är så generös och ger dig 1/5
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här