Vi har i princip bannat BrainWashed, han lyckades INTE sköta sig. Han har spammat forumet med NÄSTAN bara trams.
Jag har läst samtliga inlägg av honom och jag kan hålla med att NÅGRA är vettiga, speciellt ett par under IT där han svarat seriöst men det rör sig om några procent av alla inlägg.
Flashback är INGET komplement för Lunarstorm eller liknande, inläggen skall INTE vara one-liners utan ordentliga svar som berör ämnet.
http://www2.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=708965&postcount=6
Är de inte spam så innehåller de en allt för otrevlig ton likt följande exempel:
Citat:
jag skrev det innan, jag skriver det igen, Du borde ha smäll. Och det betyder inte att jag hotar dig, inte heller att jag vill kommunicera med dig.
Sen faktumet om att du verkligen är många år yngre än mig spelar ingen roll, men du ska fan vara beredd på att ta några käftisar när du startar sånna här trådar.. De lockar till sig både låtsas moderatorer o vanligt folk
Citat:
är det verkligen bara jag som känner att det är tusen perss som sitter o kritiserar inläggen du/andra skriver? Känns nästan som att folk inte har något o komma med förrän det gynnar dem själva och/eller trycker ner någon annan.. Va fan väx upp era småglin..
edit; visst jag är offentligt skriven att jag är under de rekommenderade åren, men det är jag inte, och även om jag vore så skulle jag skita i vad du har o säga om det ändå.. Kritik tar jag gärna via PM, oavsett om det är någon administratör eller "vanligt folk", jag skiter i din ställning..
Citat:
förbannade låtsas moderatorer överallt.. om det inte skulle klassas som främlingfientlighet att kalla de för apor oxå så skulle jag kallat dig en Stor äcklig handikappad gorilla..
Citat:
det finns inte en låt i världen som gör mig glad om jag är nedstämd.. skit ner er,,
Citat:
du borde ju ha smäll..
Citat:
du är så dum att jag nästan tycker synd om dig..
Vad har vi nu gjort med BrainWashed?
Eftersom BrainWashed aka pr0n-Gamer har sagt att det inte gör någon om han blir bannad eller IP-bannad eftersom han då tänker använda proxy-servrar så är det ingen idé att banna honom. Vi har därför valt en annan väg, nämligen att till 100% ignorera honom.
Denna metod var tyvärr lite buggig i denna versionen av vBulletin så därför har t.ex. Index-sidan varit lite missvisande, likt en del sökningar.
Har en användare en gång blivit bannad och inte skärper sig efter första banning MÅSTE vi tyvärr ta till andra metoder och som i detta fallet kunde vi inte säga till i förväg då denna metoden hade varit verkningslös.
Alla nya användare som pr0n-Gamer skapar kommer att ignoreras, förr eller senare. Han har nu förbrukat sin rätt till Flashbacks forum.