2009-10-20, 21:42
Medlem
Xujks avatar
Jaha, detta var intressant. Miljömupparna har valt ut en särskild muslim att debattera mot SD. Lägg märke till att han kallas "Dalmas" i artikeln. Kanske en av Wasas ättlingar? Kan se mig hans förfäder skida fram med burkor och slöja... skämt åsido.

Vem är han egentligen?
Har han lik i garderoben?
Hur ska SD knäcka honom?

Vill inte länka till Aftonhoran så spoilart ist:
2010-05-30, 08:08
Medlem
Mona Sahlin valtalar i Kurdistan
Citat:
Samtidigt ser vi hur Mehmet Kaplan , muslim, miljöpartist och riksdagsledamot på sitt håll frenetiskt försöker skramla ihop muslimröster inför höstens val. Istället för att vara i Sverige och göra det som skattebetalarna avlönar honom för tramsar han runt på Cypern och väntar på att få kliva ombord på en båt som skall delta i den irreguljära aktionen ”Ship to Gaza” vars muslim- och vänsterinfesterade syfte är att öppna Israels blockad av Gaza, en blockad bl a syftande till att förhindra införseln av vapen och sprängmedel för terroraktioner riktade mot landet.

http://politisktinkorrekt.info/2010/...r-i-kurdistan/
Senast redigerad av ascheberg 2010-05-30 kl. 08:11.
2010-05-30, 08:27
Medlem
cp-apas avatar
Tror inte att en hotfull muslim är rätt man att ta invandringsfrågan med SD.
2010-05-30, 15:45
Medlem
Herostratoss avatar
Enligt Norska TV2 så planerar Hamas ett stort hjältemottagande för Ship To Gaza. Det hade blivit ett alldeles ypperligt tillfälle för herrar Mankell och Kaplan att frottera sig med den västerländska civilisationens svurna fiender.

Länk:http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/hamas-forbereder-heltemottakelse-for-konvoi-3217511.html
2010-05-30, 16:42
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Enligt Norska TV2 så planerar Hamas ett stort hjältemottagande för Ship To Gaza. Det hade blivit ett alldeles ypperligt tillfälle för herrar Mankell och Kaplan att frottera sig med den västerländska civilisationens svurna fiender.

Länk:http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/hamas-forbereder-heltemottakelse-for-konvoi-3217511.html

Så synd att båtarna aldrig kommer komma till Gaza då. Eller inte. Israelerna kommer nog garanterat att stoppa båtarna och føra dem till israelisk hamn, och det torde ju vara det enda korrekta.
2010-05-30, 16:58
Medlem
Hårbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cp-apa
Tror inte att en hotfull muslim är rätt man att ta invandringsfrågan med SD.
Kaplan är verbal och kvicktänkt. Skickar SD fram något annat än sina bästa retoriker kommer man åka på storstryk.
2010-05-30, 17:08
Medlem
Bonzo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hårboll
Kaplan är verbal och kvicktänkt. Skickar SD fram något annat än sina bästa retoriker kommer man åka på storstryk.
Jupp.

Jag undrar väldigt mycket vem denne Kaplan egentligen är? Hans engagemang i muslimska grupper (som jag uppfattar som nära islamistiska på sina håll) kontra hans engagemang för ett parti som värnar jämställdhet, HBT, demokrati etc- frågor?

Har någon något på honom? Hans polare (Aldebe, Wazi) har man ju klart för sig vad det är för ena. Guilt by association eller ligger det något mer bakom?
2010-05-30, 18:01
Medlem
PI -> I&I / mod
2010-05-30, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hårboll
Han får nog vara väldigt verbal och kvicktänkt om han skall kunna förklara den ekonomiska kostnaden invandring från mellanöstern och afrika innebär
2010-05-30, 19:06
Bannlyst
Kan jag få komma över och spela upp en "dokumentär" jag har gjort av samlade tal från amerikanska radio och bilder/filmer av problem barn på Sverige och Islam i världen och fråga om varför muslimer gör si och så?

Jag antar väl att han inte kan kalla mej för rasist... eller kanske dom tar upp en "Snacka med denna bög i 5 minuter idag", då har jag chansen att fråga honom osv men jag är misstänksam... dom kommer nog ta bort det ist..
2010-05-30, 21:21
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonzo666
Jupp.

Jag undrar väldigt mycket vem denne Kaplan egentligen är? Hans engagemang i muslimska grupper (som jag uppfattar som nära islamistiska på sina håll) kontra hans engagemang för ett parti som värnar jämställdhet, HBT, demokrati etc- frågor?

Har någon något på honom? Hans polare (Aldebe, Wazi) har man ju klart för sig vad det är för ena. Guilt by association eller ligger det något mer bakom?

Hur svårt kan det vara? Miljöpartiet är hans plattform och partikamraterna nyttiga idioter. Givetvis är det hans muslimska jag som är hans riktiga jag.

Fråga dig istället varför Miljöpartiet godkänner honom?

Sen spelar det ingen roll om han är verbal och kvicktänkt. Det är de politiker som hittills försökt debattera med Sverigedemokraterna också. Kaplan kommer knappast att behärska spelplanen mot tex Jimmie även om politiskt korrekta kanske tror det. Som vanligt kommer den politiskt korrekte att misslyckas förstå vad debatten handlar om - egentligen.
2010-05-31, 11:49
Medlem
Eoppoyzs avatar
Han är en moderat muslim så han är riktigt farlig, framförallt när han tillhör Stockholms moské. Han är förvisso en duktig debattör.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in