2009-10-20, 20:25
Medlem
Om man har ändrat sin mailadress och under Kontrollpanelen angett en mailadress hos Slopsbox.com som sin mail men inte bekräftat detta och sedan begär lösenordsåterställning fungerar det inte. Antingen skickar inte Flashback återställningsmailet pga att Slopsbox.com är svartlistad eller att man aldrig bekräftat att mailadressen är giltig när man ändrade till den eller så tar Slopsbox.com inte emot mail från Flashback.info (något jag har väldigt svårt att tro)?

* slopsbox.com är en tjänst där man kan gratis få en tillfällig mail för att just registrera sig på sajter och därmed slippa spam.

Troligen en fråga för någon tekniskt ansvarig som någon admin antar jag.
Citera
2009-10-20, 20:39
Medlem
Farbror Fazers avatar
vafan tror du själv?
Citera
2009-10-20, 21:14
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockern
Om man har ändrat sin mailadress och under Kontrollpanelen angett en mailadress hos Slopsbox.com som sin mail men inte bekräftat detta och sedan begär lösenordsåterställning fungerar det inte. Antingen skickar inte Flashback återställningsmailet pga att Slopsbox.com är svartlistad eller att man aldrig bekräftat att mailadressen är giltig när man ändrade till den eller så tar Slopsbox.com inte emot mail från Flashback.info (något jag har väldigt svårt att tro)?

* slopsbox.com är en tjänst där man kan gratis få en tillfällig mail för att just registrera sig på sajter och därmed slippa spam.

Troligen en fråga för någon tekniskt ansvarig som någon admin antar jag.
Använd en riktig mailadress så garanterar vi att vi inte skickar någon spam.

admin4
Citera
2009-10-20, 22:10
Medlem
flipper1446s avatar
Klicka på "List (and add) domains" uppe till höger så har du lite fler domäner att välja på. Du loggar in på precis samma sätt som med en slopsbox.com-adress, dvs via slopsbox.com. De allra flesta fungerar så vitt jag vet.
Inte för att jag säger att du ska göra det, du har ju riktlinjer att gå efter här ovan.
Senast redigerad av flipper1446 2009-10-20 kl. 22:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in