2010-11-01, 16:21
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Läste på ÖSKs svenskafans att dom är ute efter Daniel Bamberg och såg denna bilden

http://www.svenskafans.com/image/7/129865/preview.jpg

Är killen verkligen brasse
Han måste vara från ryssland eller nåt
2010-11-01, 16:49
Medlem
Irbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Skummade igenom listan och fann att det inte var många namn som kändes direkt heta om man säger så
Skulle Jonas Lantto kanske kunna spring a runti någon bättre klubb? Har sett alldeles för lite av pojken, ja nästan endast sportspegeln-klipp, och där har ju hans namn nämnts några gånger. Medveten om att han inte skulle passa i alla klubbar, men kanske HIF gör en ny Sundin-värvning?

Fredrik Jensen är även en spelare som jag gillar, men mest bara i teorin, då han är alldeles för skadebenägen.

Vad kommer hända med Porokara?

Nej det blir nog nya kontrakt som back-ups eller superettan för merparten av killarna på den listan.
2010-11-01, 17:01
Medlem
erikbes avatar
Landskrona har ju kontaktat TFF angående Fredrik Jensen såg jag. Lantto bevakades av IFK för några år sedan minns jag
2010-11-01, 17:15
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Blåvitt känns inte som en stabil verksamhet, först förklarar klubben i praktiken Rehn som oönskad för att sedan kryptiskt uttala sig om JO:s framtid. Undrar om det finns någon plan för fortsättningen? Är det så här det går till när en klubb snabbt raserar vad den byggt under flera år?

Efter Håkan Milds senaste uttalanden så känns det nästan som att både Rehn och JO kommer gå efter säsongen. Jag tror nog att vi hade kunnat ta en topplacering nästa år även med dem vid rodret men det känns som att det behövs lite nytt blod nu efter fyra framgångsrika (jaja) år.

/feldgrau
2010-11-01, 17:23
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Bagarn sa ju tidigt att detta skulle bli sista säsongen men har på slutet öppnat upp för en fortsättning så att han inte har kontrakt är ju inget konstigt..
Cederberg är en stabil backup till mittbackarna i Mjällby som jag inte vill bli av med, där måste dom förnya, tror ju inte heller nån annan kommer rycka i honom. Robledo har ju en tendens att inte få spela alla matcherna av någon konstig anledning.
Adam Berner får gärna hoppa ner i superettan igen, han var av tveksam klass redan där så om han försvinner så kommer jag inte bli ledsen.

Det var Mjällbys avdelning på den listan, inte mycket intressant där.
2010-11-01, 17:45
Medlem
AndrewRyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Läste på ÖSKs svenskafans att dom är ute efter Daniel Bamberg och såg denna bilden

http://www.svenskafans.com/image/7/129865/preview.jpg

Är killen verkligen brasse
Han är Deutschbrasilianer.
2010-11-01, 20:09
Medlem
Citat:
Landskrona har ju kontaktat TFF angående Fredrik Jensen såg jag. Lantto bevakades av IFK för några år sedan minns jag

Lantto är väl en vänsterfotad vänsterytter? Det är något Blåvitt inte direkt varit bortskämda med på senare tid...

Håkan får fixa det.
2010-11-01, 20:14
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:

OT: De gånger jag börjat ett nytt game på Fm2011-demot har Blåvitt alltid värvat Lantto efter ett par dar. En profetia månne?
2010-11-01, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
OT: De gånger jag börjat ett nytt game på Fm2011-demot har Blåvitt alltid värvat Lantto efter ett par dar. En profetia månne?

De gånger jag spelat som Blåvitt så har pressen alltid frågat när jag tänker värva honom. Jag har förutsatt att det är ett internetrykte...
2010-11-01, 21:40
Medlem
FabioAugustos avatar
Kalmar FF lär nog mest släppa spelare som har utgående kontrakt (Augustsson, Wastå, Lantz, J.Karlsson, Douglas?, Lennartsson) och kanske sälja ytterliggare någon samtidigt som en back och ett par brassar lär anlända. Inte helt olikt förra vinterns transferfönster, med andra ord. Vi får hoppas vi slipper våldtäktsmän och floppbrassestrikers.
2010-11-03, 09:51
Medlem
erikbes avatar
http://svt.se/svttext/web/pages/303.html

IFK jagar Lagerbäck. Vet inte om jag ska skratta eller gråta dock
2010-11-05, 13:09
Medlem
erikbes avatar
Citat:
"Oliver Karekezi, anfallare, IFK Göteborg?
Enligt smp.se (20101105) så ska Karekezi sagt till den rwandiska tidningen The New Times att han ska tala med IFK Göteborg efter säsongen Östers sportchef Peter Johansson har inte hört något om ryktet. Men oavsett så kanske Oliver försvinner efter säsongen då Öster har en option på att förlänga, vilket dom kan avstå att göra. "

Elfsborg jagar Tobias Grahn. De har för få pannband som det är idag helt enkelt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in