2009-10-31, 22:49
Medlem
Privatpers0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brainsick
okej, då kan vi stryka den misstanken då.

jag vet ett par som styr en del i borlänge och även i hedemora. tänker inte nämna några namn eller så. jag kan säga att jag har gjort lite affärer med en av dom, en riktigt skum och obehaglig typ att ha och göra med. tror ni vet vem jag snackar om?

NU blev jag då nyfiken, då jag jag en hel del vänner i den stan.. Blandat folk, från hojklubbarna och andra med vissa kopplingar.. Du får gärna ge mig initialerna i PM. Jag har även den del vänner i Borlänge, och du känner nog till länken mellan BMC och Hedemora med?
Citera
2009-10-31, 22:51
Medlem
Privatpers0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mugmeister
Borlänge, Hedemora och Avesta har dom nån som styr är det inte massa kvarters gangsters där i kring?

Till stor del ja, alla sköter sitt Sen att de finns massa klubbar folk springer och skriker om är en annan sak..
Citera
2009-10-31, 23:28
Medlem
Är samtliga av Joe Niyomwat banemän ute? Då kan de väl starta upp klubben i Falun på nytt?
Citera
2009-11-01, 00:02
Medlem
Privatpers0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Är samtliga av Joe Niyomwat banemän ute? Då kan de väl starta upp klubben i Falun på nytt?

Kommer knappast bli något i Falun, även om BMC har en del kopplingar kvar till stan olika krogar mm, dock inget krimminellt!.. Efter incidenten med Joe så flyttades X-team till Hofors.. BMC Ludvika hamnade utanför Borlänge..
Citera
2009-11-01, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Privatpers0n
Kommer knappast bli något i Falun, även om BMC har en del kopplingar kvar till stan olika krogar mm, dock inget krimminellt!.. Efter incidenten med Joe så flyttades X-team till Hofors.. BMC Ludvika hamnade utanför Borlänge..

BMC=Bandidos MC?
Citera
2009-11-01, 14:37
Medlem
Privatpers0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av newb3
BMC=Bandidos MC?

Jepp
Citera
2009-11-02, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Privatpers0n
ja i och med häktningarna och fängelsestraffen så utraderades hela klubben på ett ögonblick men de slapp livstid i alla fall.
Citera
2009-11-02, 13:53
Medlem
hahahaha vilken jävla snicksnack-tråd, man får reda på bra mycket mer av att ens slå upp valfritt nummer av dd.
och vad MM beträffar betvivlar jag att han haft i borlänge att göra under de senaste 3-4 åren, eller ens har att göra med vilka som "styr" där. så han kan ni nog gott stryka ur era fabler.
Citera
2009-11-03, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubtown
hahahaha vilken jävla snicksnack-tråd, man får reda på bra mycket mer av att ens slå upp valfritt nummer av dd.
och vad MM beträffar betvivlar jag att han haft i borlänge att göra under de senaste 3-4 åren, eller ens har att göra med vilka som "styr" där. så han kan ni nog gott stryka ur era fabler.

Ingen har väl sagt att MM styr nånting, eller att han har med de styrande i B-länge att göra. Hans närmaste år så får han försöka styra upp Hagamannen mfl.
Citera
2009-11-07, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PapaNalle
Jag har hört att det ska finnas något gäng/liga som kallas "Familjen", medlemmarna var bland annat två bröder och deras pappa som styrde. Vet någon nåt?
Pappan och en av bröderna sitter inne nu iaf..
Citera
2009-12-30, 08:06
Medlem
Bucketheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pipskickarn
passar även på att fråga om det finns några smågrupper med wannabes som ränner omkring och leker kungar?

det göre, allt för många
Citera
2009-12-30, 08:10
Medlem
Bucketheads avatar
"Pucken" var ju rätt känd förr.
han sitter inne för tillfället, (grov narkotika innehav tror jag det var)
dock hört att denna gången har han blivit förändrad när han åkte in, han har ju ett barn.
vi får väll hoppas att han håller sig ute för barnets skull.

och ja dessa källor är säkra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in