2009-10-19, 22:28
Medlem
Hejsan. Min polare hade installerat om sin dator från Vista till Windows 7. När han var färdig med installationen så startade datorn om som vanligt, men...nu kommer vi till själva grejen. Precis innan Windows loggan ska komma upp så stannar allting. han har provat att installera om datorn ett flertal ggr utan success, han har till och med provat med sin Vista skiva men samma sak händer igen...svart ruta, inget mer.
Och nu vädjar jag till alla dator kunniga här på Flashback om hjälp!
Så snälla, hjälp oss lösa detta problem! Tack för mig!
Citera
2009-10-19, 22:32
Medlem
Anexas avatar
Ni har väl inte failat med att inte ställa tillbaks boot sequencen till HDD igen va?
Citera
2009-10-19, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anexa
Ni har väl inte failat med att inte ställa tillbaks boot sequencen till HDD igen va?
Har redan frågat det, han säger att han har gjort det.
Citera
2009-10-19, 22:37
Medlem
Anexas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shuggee
Har redan frågat det, han säger att han har gjort det.
Prova ta ur skivan för säkerhets skull samt andra USB stickor.

Annars kanske det är något med skärmen? Kablar som åkt ur, kanske till och med gått sönder? Man brukar ju pilla med det när man väl formaterar menar jag.
Citera
2009-10-19, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anexa
Prova ta ur skivan för säkerhets skull samt andra USB stickor.

Annars kanske det är något med skärmen? Kablar som åkt ur, kanske till och med gått sönder? Man brukar ju pilla med det när man väl formaterar menar jag.
Redan testat det. Ska kanske tillägga att när hans bror testade med samma skivor så hände samma sak, han har en HP laptop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in