jag har haft problem att installera directx 9.0c innan, och de säger att det kan vara mitt vista det är fel på
för att desta den teorin vill jag prova ominstallera vista, men problemet är det att vista business kom med datorn, och jag fick ingen cd med då jag köpte den, dock kom jag över cdkeyn som var registrerad i datorn genom ett program jag prövade
så, jag undrar om det går att bränna en backup av cdn, och vad som behövs, t.ex var man ska ladda ner den från för att få med allt man ska få med, vilken minimumstorlek på cdn det är, hur man ska bränna cdn, t.ex om man ska döpa den till något speciellt, så datorn känner av att det är en vista installation på den, hur man gör om man ska bränna en iso, om det är en sån jag får bränna, var man ska lägga ison, etc
är ny här, btw, så det här blir nog min första post, om jag inte skrev någon innan, som jag glömt bort
vet att vista suger, men det är det senaste operativsystemet jag har själv, och jag vill inte fixa olagligt då det verkar vara massa problem med sådant, om man inte har riktig cdkey som jag har