2009-08-10, 23:04
Medlem
soewhats avatar
zig zag udd

någon som provat den här udden ?

http://www.bombingscience.com/catalog.htm?item=4846&ret=http://www.bombingscience.com/catalog.htm%3Fpage%3D1%26category%3DInks

vad blir det för resultat ? om nån har provat får ni gärna skicka bild !
Citera
2009-08-10, 23:58
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soewhat
någon som provat den här udden ?

http://www.bombingscience.com/catalog.htm?item=4846&ret=http://www.bombingscience.com/catalog.htm%3Fpage%3D1%26category%3DInks

vad blir det för resultat ? om nån har provat får ni gärna skicka bild !

Går väl att fixa själv annars.
Citera
2009-08-11, 00:51
Medlem
soewhats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paperkorg
Går väl att fixa själv annars.
ja såklart
Citera
2009-08-11, 14:47
Bannlyst
Vilket medel ska jag använda för att få bort lack på en bil?
Citera
2009-08-13, 21:13
Medlem
soewhats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av competitor
Vilket medel ska jag använda för att få bort lack på en bil?
slipa?
Citera
2009-08-13, 21:17
Medlem
soewhats avatar
Postermarker

Vilken postermarker tycker ni man ska köpa 6 mm eller 12 mm?
jag har en 30 mm nu men tycker den är alldeles för trög att köra mer , vill ha mer flow
så vilken är bäst och köpa vilken har bäst flow ? säg vad ni tycker ni som vet hur dom är .och hjälp gärna med vilken färg som är snygg
Citera
2009-08-13, 21:37
Medlem
Brunnsparkens avatar
Citat:
jag har en 30 mm nu men tycker den är alldeles för trög att köra mer , vill ha mer flow
så vilken är bäst och köpa vilken har bäst flow ? säg vad ni tycker ni som vet hur dom är .och hjälp gärna med vilken färg som är snygg

6an är tror jag är rund, och jävligt skön! har också en 30 nu med hemmablandat ink.
Citera
2009-08-13, 21:38
Bannlyst
Citat:

6mm är underbar!

Kom ihåg att pumpa mycket innan du tagar och kör inte så fort och på fel ytor så får du inte streaks, och så går det mycket lättare att köra med.

Men som sagt, 6mm är galet skön, har 3st och är bland det bästa jag använt som markers. Särskilt bra är att de är påfyllningsbara
Citera
2009-08-13, 21:42
Medlem
soewhats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Go
6mm är underbar!

Kom ihåg att pumpa mycket innan du tagar och kör inte så fort och på fel ytor så får du inte streaks, och så går det mycket lättare att köra med.

Men som sagt, 6mm är galet skön, har 3st och är bland det bästa jag använt som markers. Särskilt bra är att de är påfyllningsbara
okej blir nog en sån då tackar !
Citera
2009-08-13, 21:42
Medlem
soewhats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunnsparken
6an är tror jag är rund, och jävligt skön! har också en 30 nu med hemmablandat ink.
funkar din 30 bra ? eller är den trög att köra med ?
Citera
2009-08-13, 22:31
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
20mm är enligt mig den absolut bästa.

Citat:
funkar din 30 bra ? eller är den trög att köra med ?
Jag har också en 3a (30mm). Funkar skitbra, du får pumpa lite mer alt. fylla med ett tunnare bläck. Bra allroundpenna.
Citera
2009-08-14, 19:00
Medlem
Mx_1337s avatar
Fan vilken höjning i pris HL har gjort på sina Uni-paint pennor, särskillt 8mm som är min favorit, kommer aldrig ihåg att jag betalat 49 kr för den?

Finns det någon annanstans man kan köpa eller "köpa" Uni-paint 8mm silver? Px30 tror jag väl att den kallas också.
Pilot's silverpennor brukar ju finnas på boka men aldrig hittat någon 8mm..

En en anna fråga, blir uni paint pennorna "för gamla" fort? hittade en som jag inte använt på ett tag nämligen, den jävlades som fan, inket verkade vattningt på alla andra meterial än min händer.. där lyste det silver om det.. fyfan
Senast redigerad av Mx_1337 2009-08-14 kl. 19:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in